Joo eli mikä tässä nyt on homman nimi, kun yritän asentaa xp:tä uusiksi, niin kone ei käynnistä cd:ltä tuota windowsin asennusta. Bootti järjestys on kyllä oikein, mutta kun se sanoo siinä alussa, että käynnistä asennus painamalla jotakin näppäintä, niin ei vaikuta vaikka painaa kaikkia näppäimiä? Sitten se aukasee windowsin vain normaalisti, eikä käynnistä asennusta. Ei ymmärrä!!
bios ei välttämättä tunnista kaikkia usb näppiksiä automaattisesti,joko laitat biossista sen päälle tai laitat PS2 kytkennällä olevan näppiksen kiinni. Edit:se kohta on asuksen emoissa ainakin Advanced ja sieltä usb configuration.
Mulla on tuossa abit IS7-E2 emolevy eikä kyllä löytyny tuommosta asetusta siitä. Ja olen kokeillu tuommosella välikappaleella millä saa usb:n muutettua tuohon ps2 paikkaan mutta ne ei toiminu windowsissakaan. Osaisko joku kertoa mistä tuon saa näppäimistön saa päälle tuossa abitin emoissa, tai jotaki muuta ideaa?
jos se näppis oli varmasti oikeassa liitännässä (ei hiiri) niin ei kai muu auta kun lainata joltakin ps2 näppistä. tai jos lähellä kirppis, niin sieltä niitä saa eurolla omaksi.
Kyllä se oikiassa liitännässä oli mutta ei toiminu. Kokeilin hiirellä samaa hommaa muttei sekään toiminu siinä ps2 paikassa. Puuttuuko mulla sitten jotaki ajureita kun ei tunnu toimivan nuo ps2 liitännät?