Winsafeguard ohjelma

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Capro, Oct 13, 2011.

1. Capro

Capro Regular member

Trophy Points:
    26
    Osaako joku kertoa, mikä ohjelma on Winsafeguard?

2. Make_72

Make_72 Regular member

Trophy Points:
    48
    eli virusturva ohjelma.

Last edited: Oct 13, 2011
  3. Capro

Capro Regular member

Trophy Points:
    26
    Kiitän vastauksesta.

4. 79atanos

79atanos Regular member

Trophy Points:
    48
    Hirveästi tuosta ei tietoa herunut yllä mainitun lisäksi ja joku haiskahti (näitä kasvaa nykyään kuin sieniä sateella), joten koitin ladata ohjelman asennustiedoston. Avira ilmoitti heti, että kyseessä on haitake ja esti latauksen. VirusTotalin skannauksen perusteella jotkin muutkin tietoturvaohjelmat luokittelee tuon haittaohjelmaksi: http://www.virustotal.com/file-scan...5eb02f59b50ac390735a82ef7c454624a6-1318532877

Enempää en kerkeä enkä jaksa asiaa tutkia, mutta suosittelen olemaan varovainen. Mikäli tuo koneeltasi löytyy, niin ainakin itse poistaisin koko höskän ja asentaisin jonkin huomattavasti tunnetumman ohjelman sen tilalle.

5. 1pertti

1pertti Senior member

Trophy Points:
    243
    Kannatetaan. Itsekin olin jotenkin epäluuloinen, mutta en selvittänyt noin pitkälle. Pikaisella googletuksella tuo vaikutti virustorjuntaohjelmalta. Koska ainakaan ensimmäisillä hakusivuilla ei ollut viittauksia epäilyttävään ohjelmaan, ajattelin, että kai se sitten sellainen on, vaikka en ole moisesta kuullutkaan.

Nyt 79atanosin viestin jälkeen olen valmis suosittelemaan kyseisen ohjelman poistoa. Ja eritryisesti siksi, että kyselit, mikä ohjelma on kyseessä. Ensi lukemalta ajattelin, että kukin saa valita haluamansa virustorjuntaohjelman, mutta nyt tuli mieleen, että jos olisit tuollaisen itse valinnut ja asentanut, miksi nyt kysyisit, että mikä se on.

Share This Page