Hyvää iltaa. Elikkäs ongelmat alkoivat, kun cs 1.6: sta pelatessa peli kaatui useasti ja se antoi virheen "Net send packet error".. No googletin sitten ja ilmeni että varsin yleinen ongelma. Monella saitilla suositeltiin asentamaan Winsock XP fix, joten latasin sen ja asensin. Sitä ennen painoin kyllä "backup", mutta f-secure sekoili jotain ja kun luulin backupanneeni tiedostot, niin ilmeisesti näin ei ollut käynytkään. Tää fixi siis asensi uudet rekisteritiedot ja poisti vanhat, eikä ole backuppia niihin. Käynnistin koneen uudelleen; netti toimi ja µtorrent toimi, mutta kun olin laittamassa mumblen (VoIP ohjelma)servua päälle (murmur.exe), niin en päässyt liittymään kanavalle, ei päässyt kaverikaan. Katoin Murmur-logia, ja sieltä erottui tälläinen virhe: TCP Listen on [::]:64739 failed: Protocol type not supported Noh, menin käynnistä>suorita>cmd>"ipconfig" ja siellä oli jotain mitä ei ole ennen ollut: Yhteyskohtainen DNS-liite . . . . bb.dnainternet.fi IP-osoite . . . . . . . . . . . . *oikea IP* Aliverkon peite . . . . . . . . . *255.255.xxx.x* IP-osoite . . . . . . . . . . . . *?* Oletusyhdyskäytävä . . . . . . . . *84.253.192.1* Eli se fixi sotki jotain.. Miks ihmeessä toisessa IP-kohdassa on kysymysmerkki? Miksi siellä edes on toinen IP-kohta? Olen tehnyt kaiken mitä olen tähän asti löytänyt. Kuten kirjoittanut komentoriville: netsh int ip reset resetlog.txt netsh int ip reset reset.log netsh int ip reset catalog Järjestelmää olen koittanut palauttaa, MUTTA EI ONNISTU PERKELE. Mikä helvetti siinäkin on: "järjestelmän palautus ei onnistunut". Koitin palauttaa sitä vikasietotilassakin, kahdesta eri palautuspisteestä, mutta ei workkaa. Voi jumalau.. Mitä tässä enää keksisi? Win7 tossa valmiina levyllä, mutta jos mitenkää vaan sais tän pelaamaan vielä..