morientes taas! oon kyselly milloin mitäkin ja useiten apuja saanut eli miten ois tälläin propleema mulle tuli uus emo ja prossu joten wintoosa meni uusix mut ei suostu asentuu kokeilin kahel eri levyl ja aina sama juttu! esi asennus sujuu ja levyn alustus mutta ohjelma lataa hetken osia ja heittää bluescreenin että toosa sammutettiin koneelle jne... vika koodi oli jotai iraq_is_not ja jotain l:llä alkavaa ja sitte or less ja jotai aina sama kohta oiskohan toi emo taas säkö ei ois vast ku kolmas ja prossukin vast viides joten ostopaikkaa en viitsimainita voisko tota tedetä jtkn linuksilla ja miten ja mistä sen saa nyt ois hyvät neuvot taas kalliita kiitos jo etukäteen!
Minulla kun teki tuollaista niin kovo oli leviämässä, pystytkö kokeilemaan toisella kovolla niin selviää kovon tilanne.
joo tota kokeilin itseasias kahellakin muulla kovol ja toinen niis oli salesti paskana! mut et molemmat... voisko olla toinen ei oo ee kovin kivikautinen maxtorin 160gb:ttinen
nyt tuli joku ettei bios ole täysin acpi yhteen sopiva oisko kovossa sanomista kukahan osais jotai taas tihonki sanoa huomatkaa allekirjoitus!
nyt tuli uus teksti! poista käytöstä biossin muisti asetukset kuten varjoalueen ja välimuistinkäyttö... tekniset tiedot: stop: 0x0000008e (0xc0000005,0xf74d214e,0xf70cd954,0x00000000) setupdd.sys-address f74d214e base at f749b000, datestamp 3b7d8507 mitähän mahtaa toi meinata
joo muisti oli rikki sori taas vaivasin turhia taas tarvittiin vaan aimoannos kärsivällisyyttä nyt en muuten saa nettii toimii millää pinggaamalla vois luulla ettei verkkokorttia edes ole ja wlanin ku laitoin ni eipä sekään isäntiä löydä ei ymmärrä!
ei saanut ja ongelma ratkesi! kyseisessä gigabyten emossa olevaa verkkokortti ei tunnista ollenkaa joten jouduin laittaa ulkopuolisen verkkortin siksiaikaa että hain ja asensin emon ajurit! helppoo!!! vielä helpompaa ois jos mukana ois tullu ajurit ceedeellä mut ei ois paljosta taas säästytty varoittava esimerkki..? onnex oli yx vanha verkkokortti!