Elikkäs semmonen ongelma olisi, että minulla on nyt käytössä tuo Windowsin "perinteinen", eli harmaa teema. Tämä siksi koska en saa mitään muuta teemaa toimimaan. StyleXP, ja Windowsblinds (tai joku sellainen) vaihtaa teemaa vaihdettaessa vain tuon taustakuvan, ja palkit pysyvät samassa. Myös kun painan työpöydällä mouse2->ominaisuudet->teemat kohdasta näitä vaihtaa- Ei onnistu. Kun yritän vaihtaa työpöydällä mouse2->ominaisuudet->teemat kohdalla teemaa. Tulee windowsin teksti: "Teemaa ei voitu ladata koska teemat eivät ole käytössä. Teemat otetaan käyttöön Ohjauspaneelin Tietokonne hallinta -työkalulla Tiedosto: <Teeman sijainti koneella> " Kun painan OK (ainoa vaihtoehto), tulee teksti "Teema ei latautunut. Palvelua ei ole käynnistetty" Noh, minähän katsoin tuota Ohjauspaneelin Valvontatyökalut->palvelut->Teemat -kohtaa, ja se on käytössä. Yritän uudelleenkäynnistää sitä. Mutta se ei onnistu. Windows sanoo: "Palvelua ei voida pysäyttää (jonka se siis tekee uudelleenkäynnistettäessä) kohta ei vastannut tarpeeksi aikaisin" Tai jtn tuonne päin. Teemat siis löytyvät kansiosta Windows->resources->themes ja siellä minulla on kaikki tarvittava. Mikä tähän auttaisi, olen kyllästynyt katsomaan tätä harmaata ja tylsää teemaa. Olenko poistanut jtn tärkeää, tai joitain vähemmän tärkeää. Olisi hyvä jos saisin tähän vastauksen. Kiitos jo etukäteen !
StyleXP päälle - mene kohtaan "Visual Styles" ja vaihda sitä kautta. Lisää teemoja voit lisätä myös sinne (Add a new style..-painike). + Sieltä Options kohdasta valitse "Run Service Only"