winxp sp2 netti katkoo autakaa

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by zerocools, Nov 13, 2004.

1. zerocools

zerocools Guest

eli mulla on winxp sp2 ja lataukset toimii ihan hyvin tavaraa tulee ja lähtee
    ongelma on kun kone on 24h auki ja useasti netti häviää kokonaan siihen ei auta korjaus koska sen jälkeen se ilmoittaa että ei ole liitettävyytä
    netin takaisin kuntoon vaaditaan että samuttaa adsl ja ottaa viel rj45 kaapelin pois koneesta sitten kun purkki on herännyt eloon voi rj45 kaapelin laittaa koneeseen ja netti toimii ainakin 6h ja sama homma!!
    tämä tuli sp2 mukana ja muillakin on ollut samoja ongelmia kun olen lukenut mutta kait joku nyt tietää mikä tuohon auttaa meinaan hermothan täällä menee kun joutuu purkin vähän väliin aina sammutamaan ja käynnistämään

help me

2. ipzu

ipzu Guest

poista sp2. ei muuta vaihtoehtoa, kuulostaisi. Sitähän on ( sanon tämän taas ) haukuttu kaikkien aikojen surkeimmaksi windowssin päivitykseksi! Siis minulla oli se noin 2tuntia, jonka jälkeen tulin siihen tulokseen, että antaa olla

...ja format C:

xD xD :D

3. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Oli alussa samanlaisia ongelmia/SP2, mutta syy oli virustorjunta/palomuurisoftassa. Poistin softan ja asensin sen uudelleen ja hain uusimmat softan päivitykset ja vola sitten on toiminut kuin junan vessa.

4. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    SP2:ssa ei ole mitään vikaa kun osaa asentaa sen oikein...eli puhtaaseen koneeseen.
    Veikkaisin että palomuurisi hyytyy...mulla oli joskus samankaltainen ongelma zonealarmin kanssa. Eihän SP2 palomuuri ole päällä? Mikä palomuuri asennettuna? Asenna muuri uusiksi tai vaihda toiseen. Suosittelen Sygatea.
    http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm

5. zerocools

zerocools Guest

virustorjunta panda 2004
    ja tällä hetkellä ei palomuuria
    ongelma ei lähde pois vaikka poistaisin pandan
    ja jos oma palomuuri on päällä mikään lataus ei toimi kunnolla eli seon pois!
    SP2 OLI INTEKROITU WINXP

6. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Oliko koneessa asennettuna ohjelmia ennen kuin sp2:n asensit? Jos oli jotain "hyöty"/muita niin saattaa olla että joudut poistamaan ja asentamaan ohjelmat uudellen tai ainakin hakeen päivitykset niille.
    SP2 toimii kun muut koneeseen lisätyt ohjelmat/softat on ajan tasalla.Niin mutta millanen versio oli se XP johon sp2 oli intekroituna?Kokeile poistaa SP2 ja hae sitten win update sivulta uusi sp2 ja asenna se.Ja onnea yritykselle kyllä se toimii kunhan jaksat ratkoa ongelman. Itse löysin vian kuten aiemmin kerroin.

7. Tuomas

Tuomas Member

Trophy Points:
    11
    Last edited: Nov 16, 2004

Share This Page