Täällä on varmaankin wippies webmailin käyttäjiä. Onko ollut mitään ongelmia sisääkirjautumisessa. Itselläni ei sisäänkirjautuminen toimi,tähän asti on pelannut hyvin, mutta eilen iltapäivällä alkoi takkuilemaan ja tekee sitä edelleen. Kirjaudu --> GO ei tapahdu mitään, sivu ei aukea. Olen koittanut eri selaimilla IE Opera Firefox kaikilla sama homma,asetukset ja salasana & tunnukset ok Palomuuri ym asetukset ok. Varmaankin on wippiesin päässä jotain pielessä. Laitoin vikailmoituksen menemään palveluntarjoajalle. Jos tuli väärälle alueelle,niin korjatkaa.
Toivottavasti on vain väliaikaista. Selain se ei ole, eikä mikään muukaan (olen kokeillut neljässä eri koneessa ja kännykällä). Vika ei ole maassakaan, kun asun Espanjassa. Syy on siis Saunalahdessa. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-27/wippies_fi_-postilaatikko_jumissa-866116/
Ei tos toimi. Mulla businekset menee mynkään. Ei olisi pitänyt luottaa Saunalahden sähköpostiin. Tämä on törkeää. Aikoinani mulla oli netti.fi - postilaatikko (Saunalahden myös) ja sen kanssa oli samanlaisia ongelmia.
Prk.. wippies@mail toimii ainaskin minulla.Varmaankin on saunalahden operaattorit kysyneet neuvoa niksipirkasta,tai soittaneet Omo-infoon. No katsotaan kauankos pysyy pystyssä,ennen seuraavaa rysäystä.
Taas on wippies jumissa. Eilen aamupäivällä toimi,sitten meni jumiin,eikä toimi vieläkään. Sattuuhan näitä.
Eilinen aamupäivä ok, sit lakka toimimasta. Eikä vieläkään toimi! Alkaa nyppimään tällaiset, kun just on autoa pakkaamassa jotta lähtee lomalle. Ja tarkoitus jättää netti viikoksi. Sit ei pääse edes tekemään pakolliset ennen sitä! Jää jopa muutama lasku JERKELE maksamatta..... =( En tykkää!!! Joo ja ei tosiaan ole eka kerta kun jumittaa heidän palvelut. Voipi olla et joutuu vaihtamaan maili palvelinta.
Sama vika taas. Saunalahden inssit ei ilmeisesti työskentele viikonloppuisin. Huono homma mulle, kun pidän wippiesiä na. virallisena laatikkona. Pitää alkaa vaihtoprosessi. Voi mennä rahaa taivaan tuuliin, jos en vastaa liikekontakteille useaan päivään. Viitti vaan kitusti SL!
Sama vika taas. Saunalahden inssit ei ilmeisesti työskentele viikonloppuisin. Huono homma mulle, kun pidän wippiesiä na. virallisena laatikkona. Pitää alkaa vaihtoprosessi. Voi mennä rahaa taivaan tuuliin, jos en vastaa liikekontakteille useaan päivään. Viitti vaan kitusti SL! E: Tässä hyvä osoitus, miten tämä pulju kunnioittaa asiakkaitaan. Sama kun katkasisis kännykän tosta vaan. "Wippies vallankumous on täällä!" Joo, aika löysä "vallankumous"...
Kyllä tuollaiseen tarkoitukseen pitäisi alunperinkin valita joku maksullinen palvelu eikä ilmaista webmailia.
Pah. Normaalisti webmailit on jopa luotettavimpia kun maksulliset pop/imap -viritykset. Mutta sauniksen wippies matelee pohjamudissa. Myisin osakkeet pikimmiten, jos omistaisin. Esim Yahooni ei ole kiukutellut yli 10 vuoteen. Wippies on suomalainen pikkupulju ja pienet on resurssit. Pankaa se nyt pelittämään edes päiväksi. SItten voitte ajaa alas koko palvelun, kunnei kiinnosta tuo ylläpito...