wlan + blue screen

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Nico83_R, Apr 9, 2010.

  1. Nico83_R

    Nico83_R Member

    Joined:
    Apr 19, 2007
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Missä vika kun laitehallinnassa on 6to4 adapter kohdassa keltainen huutomerkki ja laite tiedoissa on "Laite ei toimi ongelmitta, koska Windows ei voi ladata sen tarvitsemia ohjaimia. (Koodi 31)". ja aina kun laitan wlanin päälle ja etsin reitittimen se yhdistää ja kysyy tallennetaanko salasana yms mutta kun laitan ok tulee blue screen missä lukee esim. driver_irql_not_less_or_equal teksti ja höpisee jotain dumbeista yms. mikä tohon on ratkaisu? oon yrittänyt jo ajaa wlan ajurit yms mutta mikään ei auta. oon netistä ettinyt tietoa mutta en oo ratkaisua löytänyt. osaisko joku auttaa?
     
  2. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    2,365
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Koita ottaa verkkoprokollista pois IPV6. Jos bsodissa on aina tuo sama herja "driver_irql_not_less_or_equal", niin ajurit eivät ole sopivat. Mutta jos herja vaihtelee, niin kyseessä voi olla esim muisti tai kovalevyvika.
    Ja jotta ei tarvitsisi arvailla niin olisi mukava kun postaisit koneesi tietoja winukoita ja koneita kun on monenlaisia.
     
  3. Nico83_R

    Nico83_R Member

    Joined:
    Apr 19, 2007
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    oon koittanut ottaa ton ipv6 prokollin pois yms mutta ei ole auttanut. koneeni on läppäri samsung r522 ja käyttiksenä 32bit vista home premium. auttaiskohan jos asentaisin tähän ton win 7 kun se tuli tossa ostaessa mukana... kone on kuitenkin n.3kk vanha että tuskin mikään muisti/kovalevy vika. ja vika esiintyy vaan ja ainoastaan kun langattoman verkon otan käyttöön.
     
  4. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    2,365
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Jos noin uusi niin takuuseen; ei kannata itse ropeltaa...
     

Share This Page