Wlan ongelma -verkko-osoitteen noutaminen

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Ritti, Apr 24, 2008.

  1. Ritti

    Ritti Member

    Joined:
    Apr 24, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla olisi ongelmana, että yhtäkkiä kannettavani langaton netti lakkasi toimimasta. Alapalkin langaton yhteys vaan näytti kokoajan yhdistävän vaikka kuinka kauan ja siinä luki: verkkoyhteyden noutaminen. Ja kun katsoin ipconfig komennolla tietoja niin kaikki oli nollia.. Mulla on siis Elisan 8 mb netti, siemens speedstrean modeemi ja DLink 524 langaton tukiasema. Puhelin pistokkeesta tulee piuha siemensiin, siitä piuha dlinkiin ja siitä piuha pöytäkoneesen, jossa netti siis toimii. Olen päivittänyt tän kannettavan langattoman verkkokortin sekä dlinkin hallinnointijutun.. Osaisiko joku kiltti neuvoa miten saisin kannettavani taas toimimaan langattomasti..??
     
  2. lemanjo

    lemanjo Member

    Joined:
    Apr 18, 2004
    Messages:
    99
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Vika kuullostaisi olevan D-Linkin wlan:ssa tai kannettavasi wlan verkkokortissa.

    Voit tottakai kokeilla vielä päivittää sitä ip:tä ku menet kannettavallasi suorita->cmd ja kirjoita "ipconfig /release" ja sen jälkeen "ipconfig /renew" jos ei lähe noilla pelittämään yritä hommata kokeilua varten toinen kannettava jolla pääset kokeilemaan onko vika d-link:ssä vai omassa kannettavassasi.
     
  3. rstrr

    rstrr Member

    Joined:
    Apr 27, 2008
    Messages:
    89
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    kokeile tätä:

    lataa netistä ilmainen Network Magic.kun käynnistät sen, se löytää sun verkkosi ja kertoo sen kunnosta. jos on vikaa, se kysyy REPARE? painat sitä ja luultavasti vika korjautuu. jos ei, voi olla että tarvitaan ruuvaria.
     

Share This Page