WLAN-verkon asennus

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by ollimaha, Oct 12, 2008.

  1. ollimaha

    ollimaha Regular member

    Joined:
    Feb 21, 2006
    Messages:
    120
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Terv!

    Olis pikkunen ongelma, johon en oikeen tältä palstalta löytänyt sopivaa apua. Elikkä kun mulla on läppäri, jossa on langattoman WLAN:in tuki. Ja mulla on myös modeemi joka tukee sitä. Muistaakseni ZyXel Prestige 660HW. Netti toimi erittäin hyvin ennen, mutta menin formatoimaan koneen virusten takia, ja asensin windowsin uudelleen, niin netti ei enää pelaa. Mitä ihmettä mun tarvii tehdä, kun oon kaikkia paskoja windowsin velhoja yrittänyt, tuloksetta. Auttaisitteko mua pikkasen??

    Kiitos!!
     
  2. Tonzi

    Tonzi Member

    Joined:
    Oct 8, 2008
    Messages:
    86
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    En pahemmin näistä asioista tiedä, mutta olisko se voinu hukata jotku ajurit?
     
  3. mika

    mika Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 26, 2003
    Messages:
    5,157
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    Kato eka onko laitehallinnassa ongelmaa (punainen/keltainen huutomerkki) tuon langattoman laitteen kohdalla. käynnistä -> suorita -> devmgmt.msc ja ok pääsee laitehallintaan ainakin, myös ohjauspaneelin kautta, järjestelmä -> laitteisto -> laitehallinta.

    Onko service pack asennettu? sp 2 tai 3?

    Jos kätytät salausta, niin olet tarkistanut, että asetukset on siellä oikein? salaus, ssid, salasana jne.?

    Jos kerran samalla modeemilla on toiminut ja modeemin asetuksia et ole muokannut, niin windowsin asetuksissa pientä klikkiä :)
     
  4. Zalmiac

    Zalmiac Member

    Joined:
    Sep 14, 2008
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Uskoakseni NÄMÄ Elisan ohjeet ovat juuri käyttämällesi modeemille + Windows:in käyttöjärjestelmälle tehdyt...
     

Share This Page