Voiko joku kertoa amatöörille, miten suojaan ton wlanin ettei naapurit pääse käyttämään mun yhteyttä? käyttöjärjestelmä on win 2000
Ei oo ohjeita . merkki on A-link jos joku jaksaa tai viittiii neuvoo, vaikka eipä toi netti enään oo niin paljoa tökkinyt. On tainnu naapuri tilata oman yhteyden.
mikä a-link se on? netistä varmaan löytyisi ohjeet.. ja vähän boxin asetuksia selatessa varmasti löytyy ilmankin.. wpa-psk salaukseksi niin ei naapurit varmaa käyttele
Kato purkin pohjasta merkki ja malli, ellet ole saanut mukana ohjevihkosta, surffaa valmistajan sivuille ja katso sieltä. Purkin conffauksessa löytyypi salausasetukset, eli vähintään web avain sinne.
kiitoksia ohjeista, ei vaan tullu itelle mieleen. tossa nyt toi linkki jos jollakin on vastaava ongelma. ftp://ftp.a-link.com/rr24ap/WLAN_salaus.pdf
mistä tuohon "mac accest list"aan saa oikean macin kun oon jo niin montaa kokeillut ja yhtä monesti yhteys estyy.
kiitti! olin sitä kyllä jo kokeillut, mutta se vaatikin näköjään koneen nimen vaikka siinä oli suluissa optional. NYT ON KAIKKI MAHDOLLINEN SALAILU KÄYTÖSSÄ.