Kysyisin miten saadaan Windows Media -tiedostosta sellainen faili jonka voisi Nerolla poltella DVD:lle joka näkyy kun DVD-soittimella sitä katselee?
Eikös Nero osaa muka itse sitä muuttaa DVD videoksi? DRM suojattuja videoita ei voi muuttaa DVD muotoon.
Wma on audioformaatti, joten mitä varsinaisesti ajat takaa? Jos olet sen itse cd-levyltä kaapannut, voit tehdä siitä cd:lle kopion muutaman kerran noiden drm-suojien salliman määrän. Lex Karpelan lakia rikkomalla voit googlea selaamalla tehdä lisäkopioita, mutta niin rappiolla et taida olla.
Siis ihan sitä ajan takaa että netistä olen downloadannut muutamia erään henkilön sinne laittamia videoita ja ne haluaisin polttaa DVD:lle jotta a) saisin levytilaa vapautettua ja b) jotta voisin niitä katsella DVD-soittimella TV:stä enkä vain tietokoneen kuvaruudulta. Ja downloadatut tiedostot ovat siis WMA-formaattia ja jo kerran kokeilleena sellaisenaan sen polttaminen DVD:lle ei tuo sitä ulos DVD-soittimen kautta
Nerolla voit tehdä niistä videocd:n. Laatu on kehnoa, mutta toiminee kaikissa dvd-soittimissa. Jos parempaa laatua haluat, joudut käyttämään muuta ohjelmaa kuin neroa.
Koita vaikka tuota: http://www.download.fi/video_ohjelmat/muut_dvd_ohjelmat/vso_divxtodvd.cfm Käytännössä mikä tahansa divxtodvd- ohjelma sopii tarkoitukseen.