Auttakaa nyt joku tätä poloista kädestä pitäen kun ei homma toimi. Eli wmv tiedostoista kuuluu vain ääni, kuvaa ei näy. Ilmeisesti joku codecki -onkelma? Mielestäni koneessani löytyy kyllä kaikki tarpeelliset codekit, olen niitä ladannut ja asentanut mutta ilmeisesti joku codecki tökkii tai puuttuu?? Thank jou
Mikä player? Olisikohan siitä olemassa uudempi versio, johon voisit päivittää? Windows Media Video ei yleensä mitään lisäkoodekkien asennusta kaipaa.
Jos XP-kone kokeile vaikka K-Lite Full kodekkipakettia ja Media Player Classic ia. Tai sitten helppokäyttöisempää VLC :tä (jossa on hyvät kodekit valmiina). Linuxin kanssa suosittelen ihan Gnomen Totem -mediasoitinta.
Juu minulla on XP ja VLC playeri löytyy. Sehän tässä hauskaa onkin kun tähän asti kaikki oudoimmatkin on pyörinyt VLC:llä mutta nuo WMV eivät näy. Näkyy vain värisöheröä ja äänet kyllä tulee hyvin =) Tuo codeccipacki ei auttanut asiaan
Kai kokeilit sitä sillä Media Player Classic illa? Kun tuo VLC ei ainakaan ilman säätöä osaa vieraita kodekkeja käyttää.
Eikö edes Windows Media Player toista kuvaa? Muistelen, että joskus olisi käynyt niin, että WMP on toistanut ongelmitta videon, joka VLC:llä tökki. Kuten edellä totesin, ei noiden wmv-videoiden toistamisen mitään mitään erikoisia koodekkeja pitäisi vaatia. Koska ongelma on tullut ja koskeeko se kaikkia wmv-tiedostoja? Tuli mieleen, josko ongelma johtuisi jostakin useiden koodekkien aiheuttamasta ristiriidasta. Itse koettaisin ratkaista ongelmaa poistamalla ensin kaikki erikseen asennetut koodekit ja playerit. Sitten asentaisin tuon VLC:n kokonaan uudelleen eli poistaen myös sen aiemmat asetukset. Edit: Viestiin tulleet tahattomat linkit vievät Windows Media Playerin version 11 lataustiedostoon, josta minulla ei ole kokemusta. Versio, johon viittasin on WMP 10.00 http://www.microsoft.com/downloads/...xTjyTMsDJKRvvk4utFtTvBmIwBaeTk1Mpp/MwWDvWhQ==
Jees, pitää kokeilla kodekkien poistolla. Hankin ne siksi kukn XP ei näyttänyt AVI -tiedostoja ennen kodekkipackin lataamista. Ja ei se kyl näyttänyt WMV:täkään, mut kokeilen tänään työpäivän jälkeen