Elikkäs miten voisin saada muunnettua wmv:n vobiksi, eli dvd yhteensopivaan muotoon? Yritin seurata samankaltaisen ketjun ohjeita, mutta se yksi ohjelma ei toiminut. Eli olisiko henkilökohtaisia ohjeita siihen, että miten saisin WMV:n muunnettua vob-muotoon?
Suoraan NERO:lla ainakin mä oon tehnyt. EDIT: Avaa NERO Vision --> Luo DVD.. --> DVD Video --> ja sitten tuot haluamasi tiedostot sinne ja mene eteenpäin ja teet valikot jos haluat ja jos et halua niin jätät pois..
Ei ehkä tuo pelkkä Express siihen kykene (viisaampi korjatkoon) Sitten tästä seuraavasta en ole varma osaako tämä käsitellä WMV tiedostoja mutta se selviää kun kokeilet. http://www.nefernetti.com/divx-xvid-dvd_lle.htm
Vision Express on ainut tuossa Neron tuoteperheessä jolla tuo muunnos onnistuu. Ilmaisista vaihtoehdoista voi vielä sanoa tmpgenc ja sitten vaikka muxman ohjelmalla authorointi.
Mulla tuli tossa polttavan dvd-aseman mukana cyberlink powerproducer 2 gold, jolla sain muutettua sen valmiiksi dvd-kansioksi jossa on video_ts ja audio_ts kansiot, eli valmis DVD. Nyt puuttuu enää polttaminen, mutta kiitos avusta joka tapauksessa