Latasin ET toissapäivänä ja se toimi moitteettomasti. Mutta tänään kun aloin Pelaamaan kävi onnettomasti servereitä ei näy siinä servu listalla. Katoin tietoo siitä mistä se kiikastaa mutta sit ajattelin et oisko se toi meidän Virus torjunta torjunut sen. Sit katoin tarkemmin sitä servu listaa ja eikun siin lukee et: "day news" tai jotain sinne päin ja siin pyöri teksti: WOLFENSTEIN ENEMY TERRITORY V2.55... Et oisko se mun pelin versio väärä ja eikun niin Kun alotin ite servun niin siinä luki et jotain siit bunkbusterista et se on joku 1.45 versio... jotain sinne päin. voisiko joku auttaaa?! Poistin pelin ja asensin mutta mitään ei tapahdu. Se sattaa olla et se bunkbusteri on vanhan maliinen kun se on v.1.253?!
Punkbusterin voi päivittää ajamalla pelin kansiossa olevasta pb-kansiosta pbweb-ohjelman. PunkBuster kyllä päivittää itsensä automaatisesti servulle liityttäessä jos on vanhentunut. Itsellänikään ei tänään toiminut jostain syystä servulista ET 2.60:ssa Linuxilla. Olisikohan lobbyservu tjms nurin...ainakaan idsoftwaren nettisivullekaan ei näytä nyt pääsevän.
Itelläkään ei enää näy servut alkaen eilen illasta.. On asennettu uusiks ja kaikkee eli ei ole pelaajien päässä se vika..
Mulla kävi silleen että joku vuos sitten latasin pelin, pelasin pari kuukautta, kyllästyin, pari kuukautta myöhemmin menin uudestaan pelaamaan eikä löytäny servuja. Sit poistin koko pelin...
Nyt se peli tomiii moitteettomasti ja käytän the all seeing aita melkeen aina. asensin peliin uuden 2.55-->2.60 systeemin ja seuraavana päivänä alko toimiin. Minun milestä sen pelin tekijöiden koneet kaatu ja aika pahasti Mul oli myös pelin kytkeminen intternettiin sallittu... :S