Kyselisin vain ET:hen Botteja. Olen koittanut asentaa Bobottia, mutta ihan turhaan. Vinkit ja ohjeet olisivat nyt tarpeen. Kiits.
Mikäs vika bobotissa oli? Itse joskus aikoinaan testailin että millaista jälkeä ovat saaneet aikaan bottirintamalla, ja silloin juuri Bobotilla. Itselläni toimi ihan hyvin, mikäs mättää?
Et kai tosissasi ole yrittämässä huijata nettipelissä? En kyllä suosittelisi antamaan neuvoja näihin, pilaa muiden huvin ja lopuksi saa vielä bannit servulta.
Hmm, nyt et kyllä Undercova ole ymmärtänyt kysymyksen (syvintä) olemusta. Tässä ei haeta sellaisia botteja.
Pein, juurikin näin. Undercova on tässä ymmärtänyt väärin, ko. henkilö hakee tietokoneen ohjastamia pelaajia (=botteja) peliin jossa ei niitä alunperin ole. Kiitos synonyymien, tämä pääsi tapahtumaan. Btw, en koskaan neuvoisi ketään huijaamisessa, olen erittäin kriittinen huijareita kohtaan.
Käsitin siis väärin, ei kai tullut mieleen ne toiset botit, no tuossa on pari jotka löysin helposti googlesta http://returntocastlewolfenstein.filefront.com/files/Wolfenstein_Enemy_Territory/Mods/Bots;3294
kiitoksia ,Mutta unohdin sanoa sen tärkeimmän kohdan missä mättää. Aloitan pelin bobottia käyttäen. Sitten pelin aikana painan "esc" nappulaa ja siellä lukee "BOBOT", painan sitä tulee bottien addimis kohdat että montako bottia ja mille puollelle ne liittyvät,MUTTA kaikkien kohdalla on vain "???" kysymys merkit. olen koittanut laittaa siihen numeroita , kirjaimia ""f1" jne" ,mutta ei tapahdu mitään ne kysymys merkit vain pysyvät. Btw. Kiitos Again!
Googleilin hetkisen ja löytyi tällainen epävirallinen ohje Bobotin käyttöön, sillä itsessään valmista ohjetta en löytänyt. Q. Are there bots for ET? A. Yes, there are bots you can play against so you can play ET as a single-player game. They are pretty cool, although the AI is still under development, so don't expect them to act as smart as a real person. To play with the bots, first of all download the Bobots and install the windows version (or whatever OS). It should create another link on your desktop with a modified icon that says "BB" on it. Use that shortcut to get into the game. Then, Host Game, and set Game Type to "Campaign". Then, in the list there should be something that says "[RW] Bobots Campagne" or something like that. Launch that. Now once you are in the game, you can start adding bobots. To do that, you should use the "addbot" command. Here's a description of it that I found: /addbot [team] [class] [name (optional)] [skill 0-5] e.g.: /addbot allies medic 1 /addbot axis fieldops BOBO 3 The [team] is either "allies" or "axis"... I think you can also make bobots spectator but that seems like kind of a pointless feature... The [class] can be "medic", "engineer", "fieldops", or "covertops". As far as I know there's no soldier class implemented. Muistaakseni itsekin tein tuolla lailla. Pitäisi siis toimia.
Kiitti! Nyt toimii , mutta kysyisin vielä äkkiä että, mikä on sen bindaus koodi ,kun ei jaksaisi kirjoitella niitä botteja peliin. Arvelen jotain tämän kaltaista "/bind" "'" "+botadd"