Wolfensteinin katakombissa jumissa!

Discussion in 'PC:n pelit' started by 0751, Dec 18, 2005.

1. 0751

0751 Member

Trophy Points:
    11
    Olen pari päivää etsinyt pääsyä loukusta pois.Olen katakombissa loukussa paikassa, jossa on pääkalloalttari ja siinä sauva. Alttarilla on tappavia piikkejä.Otin sauvan ja lattia rikkoutui. En löydä ulospääsyä mistään. Miten ja mihin salakooodit kirjoitetaan, jotta saadaan extra ominaisuuksia?Pikaista apua tarvitaan, jotta pääsen jatkamaan peliä!

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Koititko hypätä siihen kuiluun joka tuli kun lattia hajosi?

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/913853.html
    tuolta löytyy noi huijauskoodit.
    Ne pääsee syöttämään konsolin kautta joka aukeaa §/½ näppäimellä suominäppäimistössä ja ~ näppäimellä jenkkinäppäimistössä.

set sv_cheats 1
    pitää laittaa ennenkuin nuo kuolemattomuus sun muut alkaa toimimaan.
    http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/913853.html
    tuossa FAQ/Walkthrough joka ensimmäisenä on tuolla sivulla on tarkat ohjeet jokaisen kentän läpipelaamiselle.

3. 0751

0751 Member

Trophy Points:
    11
    Hyppäsin lattan alle ja siellä on kaksi ovea, jotka eivät aukea!Luin englannin kielisetohjeet, mutta en oikein ymmärtänyt niitä, vaikka englantia olen lukenut 14 vuotta.

4. 0751

0751 Member

Trophy Points:
    11

Pääsin lattian alla olevasta ovesta sisään komennolla shift+F.Olen yrittänyt kirjoittaa salakoodeja monta kertaa tiedostoon, joka löytyy nappulan alta §/½ komennon set sv_cheats 1 + enter ja sitten koodeja. Ei vaan ole mitään vaikutusta. Miten se pitää tehdä?Teinkö jotain väärin? Jossain ohjeessa käsketään laittaa /give armor jne.
    Kiitos tiedoista etukäteen!

Share This Page