Olisikohan nyt niin vanha. Peliä olen pelannut.(valitettavasti) sitten siitä tulee pelkkää nolife toimintaa ja rahaakin menee hukkaan.
Aivan, kannattaa mieluummin valita joku toinen peli. Maksat noin kahdeksasta tunnista (arvioimani nykypelin läpipeluuaika) 40-50€, kun saisit 25-29€ hintaan pelata WoWia vaikka 24/7 kahden kuukauden ajan, koko ajan tehden jotain uutta. Classic WoW on noin kuusi vuotta vanha (julkaistiin vuonna 2004). Lisäreitä/content patcheja tulee nykyään joka vuosi 2-4 tjsp, joten ei me samaa sisältöä pelata koko ajan. wat wai Edit: ihan pakko lainata suoraan WoW foorumilta.
Olisko kellään myydä mulle muutaman tonnin kultaa Argend down servulla ja Alliance? Tekis mieli ostaa pari jutskaa mutta ei oo oikein nyt aika hankkia massii.
Blizzard on kieltänyt kullan myynnin/oston, joten noudatetaan sitä sääntöä myös täällä. Koko peli on muutenkin niin ezmode että eihän siinä ole mitään intoa jos menee ostamaan ne kultakolikot..
Ei siinä pelissä muutenkaan ole mitään intoa Ennemmin hakkaisin päätäni seinään kun alkaisin uudestaan pelaamaan sitä.
1 going out every weekend is more expensive than wow 2 drinking beer with your friends is more expensive than wow 3 your girlfriend is more expensive than wow 4 Christmas is more expensive than wow 5 Going to concerts is more expensive than wow 6 Smoking weed is more expensive than wow 7 Buying clothes is more expensive than wow 8 Sport / fitness club is more expensive than wow 9 Music study is more expensive than wow 10 Feeding your pets is more expensive than wow 11 Bicycle maintenance is more expensive than wow 12 Your internet subcription is more expensive than wow 13 Your shoes are more expensive than wow. HC N0 L1F3!
Könysit vaipoissa 6 vuotta sitten, joten en oleta sinun ymmärtävän. Tottahan tuo on ettei Wow kalliiksi tule. ' Joillain on vaan periaate ettei maksa kuukausimaksuja peleistä. Toisaalta televisiolähetystenkin katsominen telkkarista maksaa. Itse en ikinä wowista innostunut, mutta ymmärrän toki ihmisiä, jotka siitä pitävät. Ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. LISÄYS: Tuohon pelin ikään. Itse juuri aloitin jälleen Sam 'n Max - Hit the Roadin. Julkaistu 1993. Lisäksi tämän hetkisiin peleihini kuuluu Jagged Alliance 2 modattuna, julkaistu muistaakseni 1999. Näistä jäänyt niin paljon hyviä muistoja lapsuus-/nuoruusajoilta. Tosin tämän hetken pääpelipaikan vie Modern Warfare 2, tosin xboxilla.
no wowia pelaa monen ikäiset ei voi sanoo et se on pentujen peli. ku jotkuu sillee väittää mut en tarkota että täällä ois joku väittäny. oon itekkii pelannu sitä melkein 1v mut rupes vituttaa ku en oikee osannu levutusta kunnolla johtuu kai siitä että WoW ei ollu mun elämä XD mut nykyää sanon vaa että WoWi on paska se vie muistin päästä
Olen ollut irti wowista nyt kuukauden ja 3 päivää... Tuskaa mikä parasta kaikki muut kaverit puhuu vain wowist koko ajan niin en saa sitä mielestäni