En ole aivan varma, mutta tulisi äkkiä mieleen että ainakaan piraattiwowilla et saisi pelata private servereillä - eihän niillä nyt oikeille servuillekaan pääse. Tiedä häntä sitten pääseekö aidolla wowilla koittamaan privaservua, joku asiaa kokeillut voisi hieman valaista kysyjää. Piraattiwowia ei kuitenkaan lailliseksi voi sanoa missään nimessä.
nii mutta kun nyt ajattelet että mulla on se aito wow ja se maksuhan tulee sen blizzartin servun käytöstä eikä sen pelin pelaamisesta nii jos yhdistää jonkun toisen tekemälle servulle niin eikö se silloin olisi ihan laillisesti pelaamista. joku joka n aivan varma voisi vastata tähän.
undercovalle että ultima online on maksullinen(kk maksu) mutta ea on antanut luvan privaatti servuille. eli sitä saa pelata ihan laillisesti ilmais shardeilla. muistan jotai että kun wowi tuli niin yks systeemi joka on tehnyt "modeja" (en osaa selittää kunnolla) runUO, päätti tehdä runWOW:in joka sitten kiellettiin tai jotain. eli mitä mä tiedän/muistan jotenki ni privaatti servut ei oo "laillisia"
Juu, ei tuo kyllä ole sallittua. En kyllä ymmärrä kuka haluaa pilata loistavan pelin ja sen tuoman nautinnon jolloin bugisilla, lagisilla ja toimimattomilla privaviritelmillä.
Niin muuten kaikki niist Private servuist ei oo todellakaa huonoi (kokemusta on) Olen yrittänyt itsekkin selvittää onko se laillista. PS.Oisko joku sivu mis kerrottais?
Älkää nyt yrittäkö, kun ei ole laillista niin ei ole. Mitä ideaa blizzardin olisi pitää niitä servuja jos olisi sallittua pelata myös ilmaiseksi?
Laillista se ei ole ja piste. UO:sta en tiedä, aika jännä että EA antaisi luvan kanssa pelata private servereillä.
Hmm, siis miksi pelin pelaaminen muilla servereillä kun pelin tekijän serverillä olisi laitonta No tiedän mitä te tarkoitatte, mutta jos minä haluaisin pelata private servereillä, niin niillä kyllä pelaisin. Ne vaan nyt ovat niin bugisia paskoja etten ole niihin koskenut ensimmäisen kerran jälkeen.
Ei oo laillista mut kyllä löytyy ihan toimivia ja hyviä privaatti servuja... kaikki lupaa et ne on päällä 24/7 mut ei ne kyll oo... tulee updateja ja bugifixejä sillon tällön
PELAAMINEN privaservuille EI ole LAITONTA, mutta se on vastoin KÄYTTÖEHTOJA. Siitä ei todellakaan joudu vankilaan jos rikot jonkun pelin käyttöehtoja. Sitäpaitsi ei niitä käyttöehtoja (terms of use) ole pakko hyväksyä, painaa vaan I dont agree Mutta ei niillä silti kannata pelata, koska ne on paskoja (joka ikinen toisin kun yllä väitettiin)