Onko kukaan pelaillut world of warcraftia Geforce 2 tai Geforce 3:lla? Ostin wowin ja en tiiä kannattaako asentaa jos ei toimi. Mietin että jos wowi toimii paljon paremmin Geforce 3 nii ostan sen kaverilta. Speksit: Applebred 1800+ 2000mhz, 393mb muistia, GeForce 2 mx100/200. Edit: muistimäärä korjattu
http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html Keskusmuistia enemmän, kyllä peli voi toimia tuollakin määrällä (joka on varmaan typotettu), mutta pelielämys voi olla kehno.
Toimii. Itse olen pyöritellyt wowia amd tb 1GHz, 256Mb 133sdram sekä radeon 64sdr:llä. Muuten toimi melko hyvin paitsi pääkaupunkeihin ei ollut mitään asiaa ruuhka-aikaan. Kannattaa tosin katsella jotain uutta näytönohjainta ihan oman pelielämyksen parantamiseksi.
Mulla geforce 2mx ja 256 muistia ;p kyllä wowi iha hyvil graffoil nykien toimi, hommasin sitte 512 muistii lisää ni ei nyginy yhtää.Eli kyllä toimii ehdottasin kuitenkin että hommaa enemmän ram muistia.
Kyllä toimii wowi noilla siinä 5-20fps välillä... Kaverin pikkuveljellä on Radeon 9100 64mb joku iha löysä värkki niin sillä se pelailee sitä... Mutta todellakin uutta rautaa kaipaa koneesi nyky pelejä varten
Menin ns. "yksityiselle" serverille kokeilemaan. Peli pyöri aivan hyvin melkein heikoimmilla grafiikka asetuksilla. Tosin aion tuon geforce 3 ostaa ennen kuin ostan varsinaista peliaikaa ja lagasko; Ei YHTÄÄN. Käynnisty jopa nopeemmin ku kaverin HP paketissa-paskaa koneella(AMD64 3200+, 6600, 512mt ddr)
Osta mieluummin joku uudempi näytönohjain ja uutta rautaa sitten ajan kanssa... Ku ei noilla GF2 tai GF3 mitää eroja edes ole... Ellei sitten toinen ole titanium sarjaa, mutta ei liioin silloinkaan. Osta vain 512mb lisä muistia 40€ ja vaikka kellota prossua ja näyttistä vähän niin pyörii huomattavasti paremmin kuin GF3 vaihtaminen... Tai sitten joku kohtuu hyvä näytönohjain uutta rautaa varten. Paitsi ei enää AGP väylään kannata edes sijoittaa...