Onko mahollista saada ilmasia kuukausia wowiin ku minä saan joka kuukaus wowi aikaa en maksa siitä mitää lukee battle.net sivuilla että mulle on ostettu peli aikaa yhden kuukauden verran joka kuukau tulee lisää onko se sillein että minä menetän rahaa koko ajan vaikka en osta peliaikaa?
Jeps,jos olet luottokortilla ostanut peliaikaa sieltä Battle.net sivulta.Veloittavat joka kuukausi tietyn summan kortilta.Sinun pitää perua se luottokortilta veloitus sieltä, olikohan Manage your payment/account tai jotain.
Juuri tuon takia en wowia pelaa. on Alter vaihtoehtoja, jotka ovat kyllä olleet parempia. F2p sopis kyllä wowillekkin..
Käsitykseni mukaan, tuo on juuri sillein, että se tilaa sitä peliaikaa ja ottaa maksun siltä tililtä minkä tiedot oot antanut, eli sun pitää keskeyttää se jostain.
Jos/kun saat katkaistua sen maksu homman,niin osta vaikka peliaikakortti ja syötä se koodi oman accon tilille.Niin ei ainakaa mene omalta tililtä rahaa.Kun kortin aika loppuu niin peliaika lopahtaa siihen.
Tuli mieleen, asiaa kun lueskelin, että jos ja kun sen tilin jäädyttää, vaikka... 5 päivää ennen kuin Blizzard ottaa sun tilitä toisen 13.00€, saatko sie pelata sen 5 päivää ihan rauhassa.. ja sitten kun ns. määräaika tulee umpeen, se oli sitten siinä that's it peli loppuu. VAI onko se heti sitten jäädytetty se tili, että ei voi enää pelailla?
Kyllä saa, koska on maksettu se 60 päivää vaikka.Ja kyllä voi pelata, kunhan ostaa taas peliaikaa.Ei sitä hävitetä mihinkään.Se on hamaan tulevaisuuteen asti se tekemäsi acco.Tai niinkauan kun Blizzard on voimissaan.Elikkä ostamalla peliaikaa, aktivoit accon taas käyttöön.Ei merkkaa mitään vaikka olisi vuoden käyttämättä.