Mulla on kaikki tarvittavat ohjelmat biossin asettamiseen x-boxi on kiinni usb kaapelilla tietokoneeseen x-boxin modpiiristä kun avaan x-bitin ja connectaan niin tulee vaan ilmoitukseksi että failed to open connection to x-bit board.please unplug the board from the pc (usb cable) wait and then re-plug the device back in and try to connect
x-box kirjotetaan XBOX siihen ei tuu mitään väli-viivoja. Ois hyvä jos kertoisit viel mikä piiri sull on ja mikä versio xboxsista 1.0-1.6b?
no mulle on aiva vitun sama kuinka se XBOX kirjotetaan se mod piiri on x-b.i.t 1.5 ja xboxin versio on 1.3
En ole perehtytnyt tuohon modbiiriin. Mutta eikö biossin voi myös kopioida polttamalla se cd-r/rw levylle ja siirtämällä se siitä Xboxille?
EI X-B.I.T:n tapauksessa. Tuossa on ainoa keino flashia biossi tuon typerän USB hässäkän kautta, joka lisäksi tietyillä piirisarjoilla ei pelaa ollenkaan.
Helposti: Poltat sen BIOS tiedoston cd:lle ja sitten sieltä modpiirin valikoosta ettin sellaasen kohdan mistä saa sen flashattyä piirille mutta katso tämän sivuston ohjeita: http://www.tdubel.com/
eihän tota x-bitin biossia edes saa levylle poltettua mun käsittääkseni kuten shadown sano niin se pitää vetää sillä usb:kaapelilla sinne mutta ei mun kumpikaa tietokone vaan yksinkertaasesti tunnista sitä xboxia nii ei oikeen voi tehdä mitää
Jep. X-B.I.T:n AINOA keino on flashia modin muistia tuolla USB -hässäkällä. Asia ei muuksi muutu vaikka mitä selitetään. Se sitten miksei se tässä tapauksessa pelaa, onkin sitten toinen juttu. Siihen en osaa vastata. Paitsi sen, että osta parempi modi.