Terve, osaisiko joku neuvo, mitä tehdä/mitä teen väärin, kun en saa upattua flashFXP:llä ääkkösellisiä(tai muita "erikoismerkillisiä") mp3:ia x-laatikkooni. Laatikossa on uusin XBMC sisällä ja olen laittanut kielivalinnaksi Suomen. Eli itse XBMC:n GUI näyttää kyllä ääkköset, mutta ftp ei niitä suostu sisäänsä ottamaan. Kiitos.
FlashFXP kun ei tunnista ääkkösiä eikä hyväksy erikoismerkkejä siitä syystä ei niitä suostu siirtämään kun sen mielestä epäkelpo tiedosto.
Olen kokeillut myös cuteftp:llä sekä ultrafxp:llä. Molemmilla sama ongelma. Virheilmoituksena tulee seuraavanlainen rivi: [L] 450 can't access file. [L] Listening at IP: x.x.x.x PORT: x for data connecting [L] PORT x,x,x,x,x [L] 200 Port command successful [L] REST 0 [L] 350 Rest supported. Restarting at 0 [L] STOR Voisiko Olla Tänään Se Päivä.mp3 [L] 150 Opening data channel for file transfer. [L] Transfer Failed Ymmärtääkö xboxin fatx-tiedostojärjestelmä ääkkösiä? Sillä nimittäin alustin kovalevyni.
Itse koitin myös FlashXP:ä siirtää ääkkösellisiä mp3:a ja ei suostunut, vaan jäi epäonnistuneiden siirtojen listaan. Mutta kun painoin epäonnistuneen tiedoston päällä oikeaa korvaa ja valitsin listasta resume, niin sitten siirtyi ilman ongelmia.