kyseisellä "ohjelmalla" yritän leffaa katsoa ja hyvin toimiikin mut tekstitykset on jotenkin jälessä tai eellä suunnilleen aina, ja vaikka yritänkin sieltä tekstien viive jutusta säätää ni jonkin ajan päästä ne tekstit menee taas missä sattuuu ku ei oo ihan kohillaan, voisko joku neuvvoo miten sais tekstitykset kohdilleen ku ei se viive juttu oikeen hyödytä.
Muistelen jotain tällaista: Jos katselee NCTS-leffoja (23.9 fps) pal-moodissa (50Hz), tuli jotain tuollaista. Eroon pääsi kun otti XBMC (tai jostain) käyttöön PAL60-moodin.
juu, asetuksissa oli se pal60 kohta ja se ei ollut käytössä, mutta se ei antanut valita sitä hyppäs vaan suoraan yli et pitääkö valita jotain muuta eka enneku sen pystyy valita?
Huomasin muuten tuon saman kun vertasin kaverini xboxia omaani, samat modit ja sama xbmc. Minulla pystyy vaihtaa tuon, mutta kaverilla ei. Ilmeisesti alkuperäisen dashboardin asetukset eivät vaikuta mitenkään?
Pistä PAL60 moodi orkkis dashboardissa päälle jos sillä jotain vaikutusta on. Itse olen aina ajastanut tekstit PC:lle niin ne on toiminut XBMC:kin.
Tarkistin asetukset omasta koneestani: ensin bootataan originaali MS Dashboard ja vaihdetaan sieltä: PAL60 enabled. Sitten bootataan modattuna ja tarkistetaan XMBC ->Settings ->My Videos. Siellä pitäisi olla kohdassa ruksi kohdassa PAL60. Minulla käynnistyy defaulttina UnleashX,josta käynnistän käsin XBMC:n. UnleashX:n asetuksista voin disabloida/enabloida PAL60-moodin. Mutta muistaakseni se toimi vain jos PAL60 on "originaalista" sallittu. XboxMediaCenter.xml:stä ei ainakaan minulla vastaavaa kohtaa löytynyt. Ja nyt XBMC-käyntiin ja PAL60 pelaa. En kuitenkaan usko sen mitenkään riippuvan UnleashX:stä, vaan tuosta MS-dashista. Sieltähän ne NCTS 720p,1080i moodit laitettaisiin, jos HD resoilla haluaa leikkiä.
Varsinaista toiminnallista eroa ei ole, koneella palaavat pitävät enemmän UnleashX:stä. Käyttöliittymää voi räätälöidä enemmän. Vaikka jokaisella käyttäjälle oma setti pelejä, ja vielä oman salasanan taakse. 10-vuotiaan ei ole tarvis pelata GTA San Andreasta vaikka 17v voikin.