Eli olen ostamassa modattua xboxia, jossa on uuden kovalevyn asentamisen jälkeen pistetty kovalevylle avalaunch dashboardiksi. Elikkä xbox media center pitäisi saada asennettua, miten se käytännössä tapahtuu? Media center on cd-rw levyllä ja se pitäisi saada siirrettyä ohjelmaksi kovalevylle.
Kannattaa tutustua tähän: http://www.tdubel.com/xbmc/index.php Tai sitten tehdä niin kuin minä tein, eli antaa koko homma asiantuntevan kaverin huoleksi (pientä) korvausta vastaan.
Olen jo tutkinut nuo sivut ennen kuin laitoin kysymyksen tänne, eikä ongelmaani löydy mitään apuja noilta sivuilta, mutta kiitos kuitenkin vastauksesta.
Itse käytän EvoXia dashboardina, mutta tuubelin mukaan "Polta tiedostot CD/DVD-levylle ja siirrä ne Xboxin kiintolevylle jollain tiedostonhallintaohjelmalla, esimerkiksi Avalaunchin Resurssienhallinnalla". Eli pitäisi onnistua Avalaunchissakin ihan yksinkertaisesti siirtäminen. EvoX osaa ainakin tunnistaa ohjelman automaattisesti kun sen tiedostot kopioi kovalevylle Apps kansioon ja buuttaa boksin. Varmistakoon joku kuinka hoituu avalaunchilla. täytyy kommentoida että jos tuolta ei löydä boxiin apua niin ei joko etsi tarpeeksi tarkkaan tai ongelmaa ei ole olemassa
No itse asiassa ongelmaani ei ollut vastausta tdubelin sivuila. Sitäpaitsi tässä vuoden mittaan olen kyllä jo melkein oppinut ulkoa nuo tdubelin sivut tämän nykyisen xboxin takia häslätessä, nyt vain olen ostamassa toista boxia, jossa on avalaunch dashina, tuossa toisessa taas evox. Ja kun boxi on siis uusi, eikä mitään muita ohjelmia ole tuon avalaunchin lisäksi niin kysyin neuvoa sen takia että saisi siihen muita ohjelmia. Mutta tuossahan tarvittava vastaus tulikin jos siinä avalaunchissa on resurssienhallinta, sillähän niitä ohjelmia voi sitten siirrellä.
dashboardeissa (avalaunchissa/unleashx/etc) ja myös muutamissa mod-piireissä (ainakin smartXX) on myös ftp-palvelin. FTP:llä olen paljon siirtänyt ja asentanut ohjelmia. Koostahan se riippuu kannattaako polttaa vai käyttää FTP:tä. edit: pitäisi oikeastaan päivittää XBMC, mikähän on uusin versionumero