Noh, tämä otsikko nyt ei kerro yhtikäs mitään, (veikkaan ma) joten kysymys kuuluu näin: Ilmottaako Microsoft millään tavalla, että ovat lähettäneet korjatun/korjaamattoman Xboxin takaisin Suomeen, vai joutuuko sitä odottaan kärsimättömänä, että UPS:n äijä soittaa (JOS soittaa)? P.S. Jos aiheesta on tekstiä jossakin muussa topicissa, niin pyydän anteeksi Ite en ainakaan nähnyt yhtään tähän asiaa liittyvää kommenttia.
Mikkisofta ei ilmoita mitään. Voit seurata huollon ja paketin kulkua mikkisoftan sivuilta. Sait koodin xbox360 huoltotilauksen yhteydessä,sillä näet missä mennään koneen kanssa. Samoin UPS koodilla voit seurata missä paketti menossa.
Oma laitteeni on juuri käynnyt "huollossa" ja ilmeisesti on vaihdettu toiseen(ainakin laitteen sarjanumeron osalta). Lähetyspäivä oli ke 27.1. ja arvioitu toimituspäivä (huomenna) ma 8.2. Ennen huoltotilausta rekisteröin laitteen xßox.com-sivustolla ja tämä sivusto tarjosi neljää varsinaista vaihetta nähtäväksi korjauspyynnön osalta. Kun laite lähettiin takaisin huollosta sivustolta löytyi kuljetusliikkeen (UPS) seurantanumero laitteen paluureissua varten. Kuljetusliikkeen seurantanumerolla löytyy tiedot paluumatkasta ja arvioitu toimispäivä. Jos ei muista väärin niin aikaisemmalta huoltoreissulta tuli seurantanumero paluureissua varten sähköpostilla, kun huolto oli suoritettu. Edit: Hidas vastauksen suhteen.
Oolrait, kiitän vastauksista. Tuli vähän aika sitten mikkisoftalta sähköposti, että ovat vastaanottaneet konsolin palvelukeskukseen, ja lupasivat pistää postia sitten kun lähtee takaisin Poriin päin.