Xbox 360 ja mokkula.

Discussion in 'Xbox 360' started by Lanfro, Jun 29, 2009.

1. Lanfro

Lanfro Member

Trophy Points:
    11
    Moro, päätin viimeinkin ostaa Xbox 360:n, http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=38792, ja nyt ihmettelen pääsenkö edes pelaamaan moninpelejä liven kautta. Minulla on kannetava tietokone jossa on mokkula liitettynä, ja kun kyselin ihmisiltä voiko sillä pelata, tuli monia vastauksia. Jotkut sanoi että kyllä voi hiukan säätämisen jälkeen mutta pelit lagittaa kovasti, jotkut sanoi että pitää ostaa semmoinen xbox live wireless...juttu joka maksaa about 100€. Ja jotkut sanoi että jos sinulla on käyttämätön reititin, ei tarttis ostaa tuota. Ja minulla sattuu olemaan: Buffalo airstation WHR-G125.

Elikkäs, miten minä liityn liveen tämän reitittimen avulla? Mokkula on DNA 1M E169 malli ja kone on acer aspire 5920G, vista käyttöliittymä.

2. Tonza133

Tonza133 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli siis hommaat ristiinkytketyn rj45 kaapelin, kytket se boksin ja koneen välille, ja sitten määrittelet koneen asetuksista verkon jakamisen käyttöön. (olettaen, että mokkula on koneessa kiinni)

3. armani83

armani83 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itselläni on soneran 1m mokkula ja toiminu moninpelit loistavasti. Ensiksi kannattaa varmistaa että asut 3g alueella ja mokkulasi on 3g yhteydessä eli itselläni palaa soneran mokkulassa sininen valo. jos palaa vain vihreä/keltainen niin silloin kannattaa mobilepartner ohjelmasta asetukset käydä läpi ja sieltä valita network type: wcdma only
    band:gsm900/gsm1800/wcdma2100 näin saat mokkulan käyttämään vain nopeinta tapaa eikä sitä mikä on helpoiten saatavissa.

Seuraavaksi pitää laittaa verkkoasetuksista sen mokkulan yhteys jaettavaksi että muut koneet pystyvät menemään nettiin koneesi kautta.

Sen jälkeen vaan nettipiuha joko suoraan xbox360:sesta tietokoneen verkkokorttiin tai perintesesti modeemiin.

Joidenkin asetusten jälkeen on vielä hyvä käynnistää tietokone uudestaan..

Toivottavasti oli vähän apua :)

Last edited: Jul 13, 2009
  4. McTre

McTre Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo kyllä sen netin toimimaan saa, mutta ei sillä hirveästi pelata. Pitkät pingiajat.

5. LordAxel

LordAxel Member

Trophy Points:
    11
    En uutta aihetta viitsi tehdä joten postaan tänne.
    Elikkäs kaiken tuon olen tehnyt ja etsinyt vastausta kuukausia eikä etsintä tuota tulosta... Eli kaikki on tehty mitä muistan, ethernet kaapeli koneessa ja boxissa, mokkulan asetuksista sallinut kaikki yhteydet, kotiverkko tai se on, öööö... Olen huomannut joistain videoista että kun maalaa kummatkin, mokkulan---xboxin ne yhteys jutut ja painaa oikeaa hiiren napiskaa niin siihen pitäisi tulla ''bridge connection'' jotain, no mutta omassani ei tule :/ Ja muutenkaan ei toimi homma :( Anteeksi unen pöpperössä kirjoitetusta viestistä.

Share This Page