osaisiko joku kertoa minulle mahdollisimman tarkkaan, mitä hyötyjä, ja erillaisuuksia on jos lähettäisi modpiiri.com:iin xbox 360, että he päivittäisivät siihen firmwaren tai NME v2,0 xbox 360 modpiirin? ja ylipäätänsä voiko noilla molemmilla pelata netistä ladattuja pelejä? ja kumpi olisi parempi vaihtoehto? vai olisiko jollain jokin hyvä nettisivu josta saisi tilattua valmiiksi modatun xbox 360 missä voisi sitten pelattua netistä ladatuilla peleillä tietenkin?
itse tilasin modpiiri.com suoraan sellaisen xboxin jossa oli valmiina firmware päivitys ja hyvin on pelit toiminu. ei mitään onngelmia sieltä kannattaa tilata. niin ja jos lähetät sinne xboxin ni ne laitaa siihen sen firmwaren. niillä peleill' ei kyllä kannata mennä nettii pelaa. en oo kyl kokeillukkaa. mutta oon lukenu.
Kysyn nyt tässä aiheessa, ei tämmöstä pikku kysymystä varten viitsi uutta aihetta tehdä. Tuosta boksin kovalevystä. Pystynkö siirtämään jonkun piuhan avulla tietokoneelle tekemäni varmuuskopion boksiin? Tarvitseeko uusia firmwarea, että varmuuskopio toimisi?
Eli firmware vaikuttaa ainoastaan dvd-asemaan ei siirtoon. Sitä en tiedä onko MS julkaissut jonkun piuhan jonka avulla voisi varmuuskopioita (tarkoittaen profiileja ja tallennuksia, ei pelejä) siirtää koneelle ja takaisin. Mutta on kumminkin olemassa laite jolla voi yhdistää kovalevyn pc:n. Laite on kehitetty huijauksille (tallennuksien siirtämiseen), mutta käy myös muuhunkin käyttöön.