Aattelin ostaa jossain vaiheessa XO 360 Eliten. Onko teillä ollut levyjen naarmutus ongelmaa? Uutta olisin ostamassa. P.S. Kiitos etukäteen! P.S.S. Käytin hakua
Dääm! Oletko pitänyt sitä pysty- vai vaakatasossa? Harmi se on niin paljon halvempi kuin PS3 . Ei huvittais laittaa 50-60e hukkaan(peli) . Taidan hommata Pleikkarin... XO 360:ssa on se etu, koska useilla kavereilla sattuu olemaan se, niin voisi pelata livessä ja se hinta! + Paremmat verkkopalvelut. P.S. XO 360 Elite kolmella pelillä ja 12kk live -ajalla n.500e, kun taas PS3 samoilla tavaroilla n.700e (+headsetillä, joka on XO:ssa vakio) P.S.S. eli kannattaako hommata PS3 - Xbox 360?
Ja konsolin homman tod.näk. joulun jälkeen. Auttaisikohan tuo päivitys joka tulee ensi kuussa yhtään?
Minulla ei ainakaa ole levyt naarmuuntuneet. Kuhan et mene kääntelemään konsolia kun se on päällä niin ei ne levyt naarmuunnu. Jos naarmuuntuu niin kone takuuseen. Miksi sinä muuten Eliteä olet ostamassa? Osta ennemmin se uusi premiumi missä on 60 Gt kovalevy. Edit: Itse suosittelisin Xbox 360.
Jaa-a, ostan Eliten varmaankin kovon ja ulkonäon takia (mielipide). Ja minä katson Eliten olevan vertailu kykyisempi PS3 80Gb mallin kanssa. Tuo voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, siis tuo 60Gb malli. Konsolia ei olisi tarkoitus kääntää peli aikana. Kiitos kaikille!
ja siitä korjaus naarmuuntuneisiin levyihin: http://puhelinkauppa.com/product.php?xProd=109 eli osta se xbox360. lanissa pelaaminen on aivan mahtavaa, ainakin isommalla porukalla ( 4 vs 4 halo3 ctf \0/ )
Vuoden verran on Elite ollut itselläni käytössä, enkä ole huomannut että pelilevyt olisivat naarmuuntuneet itse laitteen takia. Laite ollut pystysuunnassa koko tuon ajan. Pitäisihän tuon auttaa, kun kerran on mahdollisuus tallentaa pelit kovalevylle, joten CD/DVD-levyltä ei tarvitse lukea niin paljon tietoa. Hommaa Xbox360
Mistä sinä tuon 700e oikein revit? Itse suosittelen ps3, mutta jos kaveripiiri vaatii boxia niin siitä vain.
700€... ... laskin sen. Huom! Minä laskin sen verkkokaupan hintojen mukaan ostoskorilla (eli lisäsin ne ja katsoin paljon maksaa.) ja kolmella oma valintaisella peleillä + headsetillä. Ja 80Gb maksaa yli 450e... . Sanoin myös, että NOIN 700 euroa. Tai toinen vaihto ehto on se, että verkkokaupan laskin ku*see pahasti. Joo toi XO 360 houkuttelee ja sen varmaan hommaan. Siinähän (IMO) on paremmat pelitkin. Kiitos kaikille vastanneille! E: Ja ei se kaveri porukka vaadi XO:ta, mutta onhan se kavereiden kanssa pelailu kivaa. (Oli pakko viilata )