Voisko joku selittää, miten toi asennetaan jne.. siitä tulee varmasti aika pitkä, mut olis tarpeen. ---Kiitos jo etukäteen---
Muistaakseni Boxin mukana tulleissa ohjeissa oli ohjetta miten ne saa toimiin yms. EDIT: Löyty tämmöinen http://www.xbox.com/fi-FI/support/xbox360/howto/connect/howto-media-mcpc.htm
paljo maksaa? ja mistä sais ostettuu? jos maskaa paljo nii, kannattaako ostaa, että onko siitä niin paljon hyötyä?
Käsittääkseni tällä hetkellä Windows XP MC editionia ei saa kuin OEM versiona (= osta koko kone, käyttis esiasennettuna), voin toki olla väärässäkin. Media Centeriähän ei tarvi muuta kuin silloin, jos haluat katsella videoita (wmv, avi, divx, digitv jne...) XBoxillasi. Musan kuunteluun ja valokuvien tiirailuun riittää Windows Media Connect 2. Itse olen käyttänyt MCEtä ja XB360stä yhdessä ja enemmän on ollut ongelmia kuin iloja. Kyllä ne toimimaan saa, mutta työlästä on. Nyt kun taloon tuli divxiä osaava dvd soitin, en tuolle MCE - XB kikkailulle ole enää tarvetta. Musan kuunteluun XBtä toki vielä käytän. Mun mielestä kymmenen (10) euroa Media Center editionista on ehdoton kipuraja. Älä osta, jos et meinaa aktiivisesti konettasi HTPCnä käyttää.
onko tuo 360 käyttis/dashboard yhtä hyvä kuin xbox ykkösen xbox media center toiminnoiltaan ja silleen? Toistaako muuten 360 divx/xvid tiedostoja?
Ei kilpaile xbox media center:in kanssa. Vain WMV tiedostot toimivat suoraan. Windows Media Center ei tosin enää ole pakollinen vaan videoita voi toistaa CD/DVD:ltä, muistikorteilta ja myös verkon yli toistaminen pitäisi onnistua uusimmalla Windows Media Player:illä.