minulla on semmonen probleema ollu että ostin tuommosen benQ:n näytön jossa on hdmi paikka ... joten millä johdolla saisi siihen hdmi paikkaan ja xboxiin menevään ?
Jos ongelma "on ollu" niin eikös se jo ole ratkaistu jo Mutta asiaan, onko xbox vanha vai 360:n? Jos boksista ei löydy hdmi-liitintä niin vga-piuhalla homma onnistuu.
on 360 ja löytyy hdmi paikka vaan mietin vähän niiku että käykö esim ps3selle tehty hdmi johto 360 ja näytön välille ? vai pitääkö olla se microsoftin oma hdmi johto ?
Itse ostin hdmi piuhan ja kytkin sillä sen tuohon benqiin (24 hd). Ei onkelmia. Onko paikka mielestäsi liian ahdas piuhalle,,, vai mikä on ongelma ? kyllä se sinne sopii.
ei kun olen miettinyt sitä niinkun että ostaisin semmoisen johdon mutta kun ne on prkl kalliita ja sitten noita "ps3" hdmi piuhoja saa halvemmalla ... joten onko se piuha niinkun sama ? että onko kummassakin konsolissa samanlainen portti ... vähän vaikeen kautta nyt mutta toivottavasti joku älyää
http://www.tarvikekauppa.com/produc...d=473&osCsid=2b613872034d827f5b5b3cb9e4b76c0f käykö tuommonen esim siihen väliin ? ja tuleeko sillä 1080p kuvan laatu ? näyttöni on muuten E2200HD BenQ
täällä taitaa olla "perseeseen ammuttuja" vastaajat kun vastauksista vittuilevan käsitteen.... kyllä tuo johto käy jos näytössä on hdmi liitin. tosin äänet menee samaa johtoa pitkin...