xbox 360 + PC yhteenkytkeminen

Discussion in 'Xbox 360' started by Mempsu, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mempsu

Mempsu Member

Trophy Points:
    11
    Eli on ongelmana saada yhteishenki noiden kahden vehkeen välille. Kannettavani ei löydä xboxia ollenkaan. Käyttiksenä toimii Vista ja boxi onkin sitten vähän vanhempaa mallia. Ja olen kiitollinen jos joku osaisi/jaksaisi auttaa.

Homma lähti liikkeelle näiden sivujen opastuksella. Ja stoppasi siihen, että tuo windows media centerin extendertoiminta ei löytänyt boxia ollenkaan ja myöskään boxi ei löytänyt konettani. Nuo molemmat on kytketty samaan verkkon ja vanhalla koneellani olen joskus onnistunut saamaan tämän toimimaan (käyttis oli silloin XP). Tosin silloinkin oli tuo homma kyllä yhtä säätöä.

Palomuuriin (Kerio) olen laittanut avoimiksi vaaditut portit.

Olen myös tämän sivun mukaan rajoittanut noita vistan ohjelmia, joten ongelma voi johtua tästäkin. Tuolla sivulla evätään tuon Widows Media center extenderin käynnistys, mutta sallin sen sekä sallin myös kaikki siitä riippuvat ohjelmatkin. Pitäisikö vielä joku noista ohjelmista sallia? Olen niiden kanssa kyllä vähän säätänyt, mutta tuloksetta, ei tämä tietokonetietämykseni nyt kuitenkaan ole ihan huippuluokkaa. Vai onko ongelma palomuurissa?

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page