Sori en jaksanut selailla edellisiä viestejä. Eli mulla on kaksi tiedostoa, joista toinen on iso. tiedosto ja sitten kooltaan paljon pienempi dvd. tiedosto. Esim. tuolla krypt0n.50webs sanotaan, että pitää polttaa se dvd tiedosto, eikä ollenkaan iso. tiedostoa, näinkö se on? Oon polttanut ps2 pelejä ja siinähän poltetaan se iso. tiedosto.
No ei varsinaisesti, mutta eiköhän tämä piratismiin liity? En usko että tässä mihinkään varmuuskopiointiin ohjeita kysellään...
Jaa tiedoston polttaminen levylle on piratismia? Ahaa mistäköhän lähtien? Tiedätkö mitä piratismi edes on? Wikistä Piratismi: Eipä näy normaalia tiedoston polttamista levylle tuossa?
Siis toimiiko nuo poltetut pelit ja uskaltaako niitä edes käyttää? (Ei modattu xbox360). Microsoft ainakin osaa pelotella sillä, että laite menee jumiin, jos poltetun pelin tonne tunkee alkuperäisen levyn sijaan. Pelit ovat sen verran kalliita, että mieluummin pelaisin niitä varmuuskopioilta kuin alkuperäiseltä levyltä. Onneksi ne sentää saa kopsattua kovalevylle osittain, mutta vaatii kuitenkin sen alkuperäisen dvd:n asemaan kanssa. Tarviiko xbox olla se modattu versio, jos aikoo varmuuskopioilta pelata?
Jooh, en mä lähde "modailemaan" tuota. Ajattelin vain, että jos noista peleistä saisi otettu varmuuskopiot. Mutta kun ei sitten, niin ei..
Ohhoh, eipä täällä näytä missään olevan selkokielellä miten poltan varmuuskopion alusta loppuun imgburnilla sillee et se toimii eikä väitä sitä dvd tiedostoks... Ja kukaan ei osaa/halua jeesaa eli pitäs olla varmaa joku v***n nörtti et sais ton homman skulaa, eli ei prkl väkisin ja kiitos tyhjästä!!!
Onnistuu myös Clonecd:llä. Valitse> kirjoita image-tiedosto cd-levyksi. Valitse> selaa> ja sieltä se dvd-tiedosto. Polttonopeudeksi 1 x.
Muttakun tuo ISO tiedosto on juuri sen DVD:N levykuva... Senkun poltat suoraan imgburnilla levylle niin se on sillä varmuuskopioitu *sigh*.
Ei toimi näin. Xbox 360 varmuuskopioissa Dual Layer levyissä tärkeää on oikea kerroksen vaihtokohdan sijainti. Ilman .dvd -tiedostoa poltto-ohjelma arpoo satunnaisen sijainnin kerroksen vaihdokselle, eikä varmuuskopio silloin välttämättä toimi. Ajamalla varmuuskopion imagetiedoston (riippumatta päätteestä) ensin ABGX360-ohjelman läpi, luo se ko. imagetiedostolle oman .dvd -tiedoston josta varmuuskopion voi sitten polttaa DVD+R DL -levylle.