Xbox 360 Pelikonsoli HDMI-liitännällä

Discussion in 'Xbox 360' started by mokomakin, Apr 9, 2008.

1. mokomakin

mokomakin Member

Trophy Points:
    11
    Olen vanhan modatun boksin omistaja ja nyt ajattelin siirtyä 360 -maailmaan. Mutta olen jo ihan sekaisin näiden mallien kanssa...

Olen päätynyt PRO-malliin. Eli pelaamista, mediakäyttöö ja jonkin verran LIVEä. (Elite ja Arcade ei kiinnosta)

- Eli onko kaikissa bokseissa missä on HDMI, niin Falconin emo?
    - Onko premium ja pro sama asia?

Tämän boksin ajattelin ostaa, onko kannattava, eli mitä tossa tulee huomioida. Onko jotain "sudenkuoppia"?
    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19653&compartmentId=20171&categoryId=22156

Tässä tämä lyhykäisyydessään. Kiitän jo valmiiksi kaikkia vastaajia!

Ja vielä yksi kysymys: Toimiiko ko boksissa jos ostan esim eBay:stä pelin. speksit: PAL (AU, NZ, UK standard)

Last edited: Apr 9, 2008
  2. unknown7

unknown7 Regular member

Trophy Points:
    26
    itsekin ajattelin ostaa saman laitteen(sopiva hinta), koska siinäon hdmi ja yhden keskustelun mukaan täällä afterdawnissa joku sanoi että hdmi on vain uusissa falcon malleissa eli tuo ko. laite on oltava falcon. (korjatkaa jos olen väärässä)

nuista pro ja premium malleista en osaa sanoa itsekkään mitään, mutta mulle tuo on samantekevää kunhan boxi on falcon, hdmi- liittimellä ja hinta kohdallaan.

3. maihel

maihel Guest

mitä etuja tuossa "falcon" mallissa on?

4. MaMaDoG

MaMaDoG Regular member

Trophy Points:
    26
    Nykyään kaikissa uusissa Xbox360 konsoleissa on HDMI-liitäntä, myös arcade mallissa. Minun tietääkseni nuo "Premium" ja "Pro" mallit ovat aivan samoja. Ps.Tästä kympillä halvempi boxi. ;)

Last edited: Apr 13, 2008
  5. Amstrad

Amstrad Regular member

Trophy Points:
    26
  6. Advancer

Advancer Member

Trophy Points:
    16
    Oikeastaan "Premium" on tuo malli jossa HDMI-liitäntää ei ole ja uudemmassa "PRO" versiossa taas on.

7. Amstrad

Amstrad Regular member

Trophy Points:
    26
    Xbox 360 Premium HDMI, Xbox 360 Pro HDMI, pelkkä Xbox 360 Pro tai pelkkä Premium. HDMI voi lukea joko itse tuotteen nimessä tai tuotekuvauksessa. Pro ja Premiumilla ei ole väliä, ne on kutsumanimiä.

Share This Page