Xbox 360 Pro Value Net Anttilasta

Discussion in 'Xbox 360' started by Ollitapio, Apr 17, 2008.

1. Ollitapio

Ollitapio Guest

Eli olen hankkimassa 360:stä ja löysin Net Anttilasta tällaisen. Onko hyvä, onko kellään kokemuksia, koska vaikuttaa olevan todella halpa sillä saa vielä kaksi peliäkin mukaan, ja tämä on pro/premium- malli. Onkohan falcon-malli koska ei voi oikein tarkistaa paketista, koska tulee postin kautta. Ei kylläkään lue että olisi edes hdmi-liitäntää

2. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuossa ei ole HDMI-liitäntää, joten se ei voi olla myöskään Falcon mallin kone. Ihan hyvä paketti on kyseessä, mutta ylikuumeneminen on ollut ongelmana noilla vanhemman mallin boxeilla. Takuu on kuitenkin 3 vuotta..

3. Ollitapio

Ollitapio Guest

Ok, mutta onko kokemuksia ei falcon- koneesta että kannattaako kumminkaan ostaa,jos aikoo suhteellisen paljon pelata, vai kannattaako etsiä suoraan falcon-malli?

4. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Trophy Points:
    26
    Eivät läheskään kaikki vanhemman mallin boxit ole huonoja, mutta voi kuitenkin olla, että sattuu saamaan viallisen. Itse suosittelen kuitenkin ostamaan suoraan Falcon mallin boxin. Huoltoon lähettäminen on niin ikävä ja aikaavievä prosessi (n. 3 vk). Tälläkin hetkellä oma Eliteni (ei Falcon) on huollossa.

5. Ollitapio

Ollitapio Guest

Selvä, kiitos tiedoista ... Ja siksikin on huono koska ei ole HDMI- liitäntää, eli falcon-malli vaan tilaukseen :D

6. inoj

inoj Regular member

Trophy Points:
    26
    joo eli itse ostin nuukana ton vanhan mallin ja ihan hyvin on pelittänyt, eikä ole ollut mitään ongelmia lämpenemisen kanssa... ei ole hdmi liitännän puuttuminen haitannut koska vga kaapelilla saan ihan tarpeeksi hyvää kuvaa ulos ;) ei oo omaa silmää häirinnyt :) eli tyytyväinen olen ollut.

7. Ollitapio

Ollitapio Guest

Löysin vielä 2 todella halpaa boksia!

pelisenra

Katsokaa esim. tota xbox 360 + nhl 07 tai xbox 360 + Forza 2 + Viva Pinata- pakettia! voiko olla falcon- malli, koska ainakin tuoteselostuksessa lukee jotain hd-paikasta tai kaapelista. No vaikkei olisikaan niin on ainakin halvempi kun tuo anttilan, luultavasti sama paketti.

8. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo on juuri sama paketti mikä tuolla Anttilassa, eli ei ole HDMI-liitäntää eikä ole Falcon kone.

Share This Page