Xbox 360 + Sony str-dg500 ongelma

Discussion in 'Xbox 360' started by Jam0, Feb 8, 2009.

1. Jam0

Jam0 Member

Trophy Points:
    11
    Eli ongelmana on semmoinen että pelatessa xboxilla Guitar Herota (III ja Aerosmith), multiplayerissa kitaran äänet kuuluvat huomattavasti vaimeammin oikealla kuin vasemmalla. Muut äänet kuuluvat kuitenkin ihan normaalisti (rummut, basso, laulu).

Xboxista olen koittanu ääniasetuksia "Stereo" ja "5.1" ja mitään vaikutusta ei ole. Myös viritinvahvistimesta (Sony str-dg500)olen yrittänyt erilaisia asetuksia mm. A.F.D Multi St. yms. ja ei toimi edes 2ch asetuksella. Xboxista televisioon (LG 37LF66) tulee komponenttivideojohdot ja xboxista vahvistimelle äänijohdot. Käytössä on Xboxin alkuperäinen Component HD AV kaapeli. Jos äänikaapelit kytkee suoraan televisioon niin television omista kaiuttimista ääni kuuluu kuten pitääkin. Olen kytkenyt äänikaapelit Sonyn "Video 1" sisääntuloon ja kokeilin myös "Multi Ch." ja "DVD" ilman tuloksia.

Olisikohan kellään vastaavanlaisia ongelmia ja saanut jotenkin fiksattua? Kaikkia tippejä otetaan vastaan.

2. Jam0

Jam0 Member

Trophy Points:
    11
    Pieni korjaus eli kokeilin äsken kytkeä vielä televisioon audiokaapelit niin ei silti toiminut odotetulla tavalla. TV:n kaiuttimista vain sitä eroa ei huomaa niin helposti kun äänenlaatu on hieman kehno.

Share This Page