Xbox 360 tallenuksen siirto ongelma

Discussion in 'Xbox 360' started by JooPee, Jun 3, 2008.

1. JooPee

JooPee Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli poistin profiilin jossa GTA IV-pelin tallenus oli.
    Poiston aikana sai valita jättääkö tallennukset ynm.tiedot poistamatta ja poistaa pelkän profiilin vai poistaako kaikki tiedot.
    Valitsin että poistaa vain profiilin.
    Kun pelaan uudella profiililla GTA:ta ja yritän ladata tallenusta niin xbox ilmottaa ettei ole tallennuksia tällä tallennusvälineellä.
    Menin nykysellä profiilillani system välilehdelle xbox dasboardilla ja valitsin memory => hard drive => games => GTA IV.
    Sielä on kaksi tallennusta edellisestä profiilistani.
    Kun valitsen jomman kumman ja yritän siirtää sen tai kopioida sen tälle nykyiselle profiililleni xbox sanoo: This item cannot be transferred between profiles. (Pyytäkää selostamaan tarkemmin jos ette ymmärrä :D)

Miten voin siirtää ne nykyiselle profiililleni tai päästä jotenki pelaamaan niitä?
    Olen päässy pelissä kohtuu pitkälle eikä yhtään huvita alkaa pelaamaan alusta

2. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Trophy Points:
    26
    Yksi vaihtoehto mitä itsekin olen käyttänyt on tallennusten siirtäminen ensin tietokoneelle ja sitten sille profiilille, mutta tähän toimenpiteeseen kuuluu kovalevyn irroittaminen siitä sen kotelosta ja liittäminen tietokoneeseen. En suosittele tekemään tuota pelkästään yhden tallennuksen takia, sillä kovalevyn takuu menee jos avaat sen. Itse tein tuon operaation silloin kun ostin Elite konsolin ja piti saada vanhalta kovalevylta kaikki tallennukset ja profiilit siirrettyä uudelle kovalevylle.

Last edited: Jun 4, 2008
  3. JooPee

JooPee Regular member

Trophy Points:
    26
    Mitenhän sen kovalevyn liittäminen koneeseen tapahtuu?
    Jos avaan sen kovalevyn niin meneekö koko konsolin takuu vai pelkästään kovalevyn?

4. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Trophy Points:
    26
    Kannattaa tutustua tähän siustoon, sillä sieltä löytyy vaikka mitä hyödyllisiä ohjeita. Kovalevyn kotelon avaamisessa menee vain sen takuu, eli se ei vaikuta mitenkään itse konsolin takuuseen.

5. JooPee

JooPee Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo nettisivu ei toimi minulla.
    Voikko antaa ohjetta miten liittää tuo kovalevy tietokoneeseen?

6. ArchDevil

ArchDevil Regular member

Trophy Points:
    26
    Outoa, itselläni tuo sivusto toimii ihan normaalisti. Ohjeita en kehtaisi alkaa kirjoittamaan, sillä menisi toooodella pitkään. Lisäksi tuo kovalevyn liittäminen tietokoneeseen on se helppo osa tuota operaatiota ja se oikeiden tiedostojen siirtäminen oikeaan paikkaan on se ''vaikeampi'' homma. Koita vaan saada tuo sivusto toimimaan esim. käyttämällä jotain toista internet selainta. Jos et ole ihan varma mitä olet alkamassa tekemään, niin jätä suosiolla tekemättä ja aloita se GTA:n pelaaminen alusta :)

7. JooPee

JooPee Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu, parempi että jätän sitte tekemättä.
    Ei kyllä yhtään innostais :)

Pittää laittaa muallekin avunpyyntöjä, mutta
    lissää ehdotuksia saa tännekkin lähettää.

Edit: Typo

Last edited: Jun 4, 2008

Share This Page