xbox 360 vga kaapelin ääni ongelma!

Discussion in 'Xbox 360' started by sotajermu, Feb 21, 2010.

1. sotajermu

sotajermu Member

Trophy Points:
    16
    Moro vaan. Mulla on nyt xbox 360 ja olen liittänyt sen tietokoneeni johtoon tuolla vga kaapelilla. Mulla on myös tommoset Logitechin S-220 2.1 kaiuttimet jotka haluisin saada liitettyä tuohon höskään. En vain tajua miten se onnistuu!?
    Tarvisin siis kait tommosen http://www.valopiste.fi/fi/Kodin+te...796/3.5MM+MALE-2X3.5MM+FEM.GO/11274?offset=15 jakajan johon yhdistän noi vga kaapelin punasen ja valkosen johdon? Mutta miten toi höskä etenee sen jälkeen.

Toi logitechin äänijohto siinnä on kaksi päätä jotka ovat vaaleanpunainen ja vihreä.Se ei siis oo yks johto mikä liitetään vaikka tietokoneeseen vaan kaks johtoa jotka lähtee tosta logitechista ja sentakia en oikein tajua miten toi äänihöskä liitetään.

Tiedän,että näitä topikkeja on paljon,mutta olisi tosi kiva jos joku viitsisi auttaa!

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Tuolta löytyy vatsuas, http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/430478

3. sotajermu

sotajermu Member

Trophy Points:
    16
    En oikein tajunnut tuon topikin perusteella :S

4. Kurtza

Kurtza Regular member

Trophy Points:
    26
    Tarvitset vastakappaleet nykyisille liitännöille eli
    - RCA-naarasliittimet
    - 3,5mm naaraspuolinen liitäntä, jos kaijuttimesta lähtee vastaava vihreä 3,5mm urosliitin.

Vaaleanpunainen liitäntä on muistaakseni mikrofoonia varten ja sitä ei tässä tarvita.

5. Surkimus

Surkimus Member

Trophy Points:
    11
    Mistäs tuollaisen liittimen saa hommattua? Olen googlannut ja selannut sivuja läpi, mutten ole löytänyt.

Share This Page