Eipä ole.. En tiiä sitten miten Linuxin laita on.. Linuxin saa asennettua mutta se on kohtalaisen iso projekti. Jos kiinnostusta löytyy niin Googlella löytyy.
Netissä kyllä on boxeja joihin on laitettu xp, mutta varmasti asia on vaikea tehdä itse ja en usko että suomessa olisi semmoisia modeja tehty uskoisin että jotkut amerikklaiset ovat sen tehneet
Linuxia ei pysty boottaamaan kuin haavoittuvan kernelin omaavissa non-HDMI-boxeissa. XP:tä et saa natiivina toimimaan millään tavalla, koska jo prosessoriarkkitehtuuri on Xbox 360:ssa aivan erilainen (PPC). Ainut keino millä jotkut ovat saattaneet saada boxissa XP:n käyntiin, on Windowsin emuloiminen Linuxin päällä . Tällöin tosin jo pelkkä käyttöjärjestelmän boottaus kestää useamman tunnin.
itse ainakin muistelin nähneeni videon jossa pojat olivat ajaneet windows xp:n konsoliin ,mutta ongelmana oli että vain jokatoinen vaakarivi näkyi ja mikä järki tuossa edes olisi kun kumminkin tuskin saisi pelejä toimimaan + xp tasonen kone ei paljoo maksa.
Windows XP:tä et edelleenkään natiivisti saa Power PC pohjaisessa pelikoneessa pyörimään, koska XP on suunniteltu x86:lle, uskokaa nyt vaan. Ellei sitten satu omistamaan XP:n lähdekoodia, ja ole kykyväinen kääntämään koko arkkitehtuuria x86:sta PPC:lle, jota hyvin paljon epäilen.
mää oon nähny netistä kun xbox 360 on oltu netissä sen media centterin kautta siellä oli mese ja sitten web selain