Olen koettanut etsiä netistä asiasta infoa ja olen päätymässä siihen tulokseen, että tämänkaltainen yhtälö ei onnistu. Olenko oikeassa? Luin, että Linuxin 2.6 kernelillä se onnistuisi, ehkä, mutta mitään todisteita asiaan en ole saanut. Xboxissahan on 1.1 USB ja datavirta digitv lähetyksissä on kuulemma 7 Mbps. USB 1.1 kuljettaa dataa 12 Mbps, joten teoriassahan se voisi toimia, mutta miksi ei? Tai siis mä en ainakaan ole lukenut mistään että toimisi. Infoisiko joku toimiiko vai ei, ettei tarvi turhaan pähkäillä. Ja ihan mielenkiinnosta, miksi ei, jos näin on.
Jaa siis että xboxissa on asennettuna linux ja sitten siihen xboxiin liitetään usb digisovitin? Kyllähän sellanen kait pitäs olla mahdollista. Vois ruveta tutkimaan asiaa..
Joo, juuri näin. Infoile ihmeessä, jos löydät tietoutta aiheesta ja miten se tehdään. Olen matkailuautooni laittamassa Xboxia ja jos tämän ominaisuuden siihen saisi, Boxi olisi täydellinen ratkaisu laitoksen multimedia vekottajaksi.
Ilmeisesti, ainakin vastauksien määrästä päätellen, Xbox- Linux - digitv yhdistelmä ei ole mahdollinen.
No mitenkäs sitten saapi tietokoneessa kiinni olevan digitv-kortin kuvaa striimattua xboxiin? Mitäs kilkkeitä pitää olla asennettuna xbmc:n lisäksi ja mitäs sitten koneelle?
Helpommalla pääset kun ostat erillisen digipoksin xboxin rinnalle (vaikka pakko myöntää että tuo idea on aika houkutteleva).
Niinpä. Tohkeissani yritin etsiä tietoa asiasta mutta ei vaan tunnu löytyvän. Digiboxi olisi helpoin ratkaisu, mutta jos taas saisi xboxiin sen digikortin, voisi tv-ohjelmia myös tallentaa.