Xbox kiintolevy ei lukkiudu?

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by Zenortti, Nov 8, 2006.

1. Zenortti

Zenortti Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs.. Aukaisin Xboxin alkuperäisen kiintolevyn ja sitä ennen EvolutionX:ssä otin lukitus/aukaisu koodin talteen..
    Nyt kun yritän lukita kiintolevyä sillä oikealla koodilla (aineskii mun ja EvoXin mielestä), niin xbox valittaa virhettä 06 ja se juuri tarkoittaa sitä että väärällä koodilla lukittu kovo tai ei osaa avata lukitusta

Niin olisko mitää neuvoa mikä siinä voi olla??

Ja siis olen softamodannu boxin..

Ja olen koittanut etsiä täältä ja joka paikasta kenellä olisi ollut sama ongelma mutta en ole löytänyt mistään

Last edited: Nov 8, 2006
  2. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Kaikki kiintolevyt eivät tue lukitusta. Oletko tarkistanut netistä olevista listoista tukeeko kovosi lukitusta Xboxissa? Käytätkö liveä vai miksi haluat lukita kovon?

3. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    Jos boxi on softamodattu niin kiintolevyhän pitää olla lukittu. Eikös se niin ole.

4. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    En tiiä kun en ole softamodannut. Aina vaan piirillä tehnyt modaukset.

5. Zenortti

Zenortti Member

Trophy Points:
    11
    Joo siis xboxin kiintolevy täytyy olla lukittuna jos on vaa softamodattu tai siis ilman modpiiriä oleva boxi..

Ja mulla oli se alkuperänen 8gigan kovo minkä kanssa oli se ongelma ja en ollu vielä muuta ku softamodannu koneen :] ja siinä oli se ongelma että eeprom koodi minkä selvitin ja millä sain kovon lukituksen auki ni sillä ei sitte enää saanu kovoa lukittua!!

Joten sitte tilasin modpiirin ja sain selville oikean lukituskoodin selville :] Ja nyt xbox on hyrräny ilosesti taas siitä päivästä alkaen ku modasin kunnolla sen xD

Share This Page