Xbox Live

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by san1993, Aug 7, 2007.

1. san1993

san1993 Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on vanha xbox ja haluaisin kokeilla sitä netti ominaisuutta
    luin xboxin sivulta että silver jäsenyys olisi ilmainen mutta sillä ei voi pelata xbox pelejä netin välityksellä.
    siis voisitteko neuvvoa miten saan silver jäsenyyden ja miten pääsen xboxilla nettiin.

2. to_ku

to_ku Member

Trophy Points:
    11
    Minulla olisi muutama kysymys myöskin liittyen vanhan xboksin live pelaamiseen. Saako vanhaan xbox-konsoliin ostettua vielä jostain live starter kittiä ja tarvitseeko live pelaamiseen sitä mikkiä ja kuulokkeita? Uuteen xboksiin on myynnissä niitä 3kk ja 12kk live kortteja, toimiiko samat vanhassa boksissa? Jos teen itselleni silver jäsenyyden (joka on ilmainenko), miten voin päivittää sen gold jäsenyydeksi?

Last edited: Sep 22, 2007
  3. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Trophy Points:
    46
    Vanhalle boxille ei ole olemassa mitään Silver tai Gold -tason jäsenyyksiä. Xbox360 Liveen käyvät kortit eivät käy vanhan boxin Liveen. Starter kitistä en tiedä, mutta Huuto.netissä ainakin joskus olen nähnyt niitä jotain testilipukkeita jopa alle euron kappale, kannattaa sieltä katsoa. Mikrofoni ja kuulokkeita ei tarvitse, mutta silloin ei tietenkään voi keskustelua tukevissa peleissä keskustella.
    Lisäksi vanhan boxin Live taitaa olla aika kuollut nykyään. Itse sain kaverilta joskus viime vuonna tuollaisen testilipukkeen, eikä missään pelissä pahemmin enään pelaajia ollut.

Share This Page