Xbox Live

Discussion in 'Xbox 360' started by Querin, Nov 12, 2008.

1. Querin

Querin Member

Trophy Points:
    11
    Hei!

Olen yrittänyt saada Xbox liveä toimimaan, mutta aika huonolla menestyksellä. Ongelma on tämä, minulla on modeemista langaton netti tietokoneeseeni. Olen liittänyt Xbox 360 konsolin nettipiuhalla tietokoneeseeni. Kysyisin että saanko tällä tavalla netin toimimaan myös Xbox 360:ssä

Jos se onnistuu niin...Minun pitäisi varmaan asentaa kaikki asennukset boxiini, jotta se tunnistaisi tietokoneeni. Kokeilin testata liveäni niin se rupesi valittamaan ip osoitteista.

IP asetukset:
    IP address
    Subnet mask
    Gateway

Dns asetukset:
    Primary DNS server
    Secondary DNS server

PPPoE asetukset:
    User name
    Password
    Service name

Advanced asetukset:
    Host name
    alternate MAC address

Eli en tiedä ollenkaan yllä olevista asetuksista,mitä niihin pitää laittaa ja mistä ne voi löytää, jotta liveni toimisi. Kiitoksia etukäteen kaikille vastaajille..

2. samu123

samu123 Member

Trophy Points:
    11
    Miulla valitti ip kohdassa niin piuha oli rikki.. Ei varmaa kyl täs ole siintä kiinni.

3. peta69

peta69 Guest

onko jotain esteitä mikset voisi liittää boxia suoraan modeemiin? koska silloin se ainakin toimisi ilman erinäisiä säätöjä. Muuten en tohon osaa vasta mitään jos haluat koneesi kautta boxin nettiin :(

4. tonmi

tonmi Member

Trophy Points:
    11
    Se varmaan auttaisi jos laittaisit nettiletkun suoraan modeemiin, ellei sulla oo xbox elite/langaton verkko xboxis.
    Liven pitäisi toimii samantien, jos ei mee xboxis network settings ja test LIVE connection.
    Asetukset saa xboxiin esim Windows media player 11 avulla tai TVersityllä jakamalla kansiot kotiverkkoon

Share This Page