Moi Olen juuri hankkinut taulutelevision ja mietin nyt, että oasaako Xbox mediacenter toistaa teräväpiirtokuvaa esim. 720p. Kertokaa ihmeessä mikäli kokemuksia löytyy. Tarviiko joku erikoispiuha xbox:in ja tv:n väliin? Matti
Juup... Olen kokeillut samaa, ikävä kyllä se tarvii johdattimen joka pitää ostaa ties mistä. Xboxin manuaalissa lukee miten se pitää liittää. Mutta oletko siis saanut liitettyä Xboxin ja Media Centerin toisiinsa? Jos olet saanut niin sinulle pitäisi olla tuo johdin jonka avulla voit (tietääkseni) liittää Xboxin TV:seen. Mikäli olet saanut Boxin liitetyksi Mediaan ILMAN tuota johdinta niin kerroppas miten se tapahtuu. Itse en ole viittinyt johdinta alkaa metsästään.
komponenttikaapelilla kiinni ja video select v2 ohjelmalla vaihtaa regionin ntsc:ksi. Silloin osaa näyttää teräväpiirtoa 480p tai 720p (mulla toi 480p toimii paremmin..ei taida 720p:lle boxissa kunnolla tehot riittää) Testattu hddvd ripeillä, jotka ainakin näyttää kuvaa mutta saattavat joskus vähän pätkiä kuva.
Moi Selvä...onko tämä oikea piuha : http://www.cheapestmods.com/cmfin/product.php?i=271 Näppärää kun tuosta saa 5.1 optinen ääni ulos myös. Matti