Oisin kyselly seikkaperäisiä ohjeita Mediacenterin asentamiseen. Minulla on xbmc05-09 -versio ja boXplorer poltettuna 2 platalle. Xboxissa ei ole ftp-yhteyttä. Olen kuullut että tuolla paketilla pitäis onnistua päivittäminen? Osaisiko joku opastaa kuinka homma tapahtuu, koska en ole itse boxia vielä koskaan päivittänyt. Ei oikein uskalla ruveta itsenäisesti kokeilemaan, kun ei ole aivan varma mitä pitäisi tehdä.
http://prdownloads.sourceforge.net/xbmc/xbmc-manual-beta0.6.03.zip?use_mirror=heanet tuolta löytyy zip jossa on doc muodossa manuaali(+muuta) josta 2. Setup kohdasta eteepäin pitäisi selvitä.
Kiitos vinkeistä boXplorer lähti mukavasti pyörimään, mutten uskaltanu viedä hommaa loppuun asti Vedänkö tälle xbmc:lle oman folderin E: asemalle. Sit muokkaan XboxMediaCenter.xml tiedostoa -> syötän polun viittaamaan tähän xbmc kansioon. Pitikö default.xbe tiedostoon vielä väsätä muutoksia? Mulla ei ole xbmc ennestään asennettuna koneelle vain E:\apps kansiossa näkyy olevan se xbmp - haitannooko tuo mittään? Tarviiko viel muita juttuja säätää/muistaa?
Mitäs jos vaa joku pistäs jakoon sen ohjelman valmiiks installoituna vaik dc++:lla.....sit sulle jäis enää noitten ctrl+c ja ctrl+v opettelu.
Ite en oo ainakaan vaihtanu yhessäkään noin puolen vuoden vanhoissa xbmc:n versiossa xml tiedostoon lisännyt xbmc:n polkua ja kopiot sen xbmc:n vaan E:apps/xbmc kansioon jos sulla on joku toinen dashhi valmiina