Niin eli pitäs ostaa boxiin ohjaimet, niin onko porukalla kokemusta noista mad catzin ohjaimista? Ei olisi hirveän kalliita ja varsinkin se langaton malli kiinnostas..
Mad Catzin ohjaimet on ainakin mulla kestänyt kovaakin käyttöä ja toimineet ilman ongelmia.Muistaakseni taitaa olla 2 vuoden takuukin.Osta pois vain,kannattava ostos.
mulla ei oo ohjaimia mut dolby digital äänet tulee hullun kissan toimesta... toiminut täysin ja heti kun liitin eli plussat mad catz:lle
Itse en ole koskaan tykännyt mistään tarvikeohjaimista, kun on pelannu x sataa tuntia sillä aidolla oikealla niin se pienikin ero tuntuu, imo =) Mutta kaveri on kyllä kehunut noita langattomia toiminnaltaan, ainut miinus ovat patterit.
olen itsekkin harkinnut tätä ohjainta... mutta en langatonta? mutta nyt ku luin tosta niin aattelin itsekkin hommata ton langattoman onko se paljon huonompi ku langallinen???? niin ja onko noi prot langattomia vai microconit ??? sais vaan myytyä noi mun microsoftin ohjaimet pois :/ ne on paskoja mun mielestä
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=25_83&products_id=8714 tosta langaton, on hyvä, hyvin toimii osta ihmees