jotkut xboxin pelit voi poltaa dvd-r, mutta jotku eivät toimi dvd-r levyllä, mutta kuitenkin ne toimii dvd+rw miten ne voisi polttaa tuolle dvd-r:lle: Voisiko Alcohol 120% tai nerolla, jolla mie ite olen poltanut. Kumpaakin levynolen polttanut samalla tavalla mut kun se toimii sillä dvd+rw mut miten ne sais dvd-r
mul itellä toimii kaikki pelit mitä oon polttanu (kaikki oon polttanu dvd-r levylle, merkki ollu aina TDK). voi olla et jos kaikki ei toimi et jos oot käyttäny jotain toisen valmistamaa levyä, jos se ei lue sitä. emt? tosin en oo enää ite polttanu pitkää aikaa levyjä koska oon aina siirtäny ne suoraan kovolle (160gb kovo) ja kaikki muutki 'roskat' sinne vaan. edit: lisäys
Mullaki on nyt kaikki pelit toiminu ku ostin tdk dvd-r levyjä, polttelin joskus pelit "huonompi-laatusille" dvd-r aihioille jotka sain joskus halvalla, ne välillä toimivat ja välillä eivät ja 4x polttonopeutta eivät kestäneet ollenkaan...
joskus pelin meinaa käynnistyy mutta ei lähde ja joissaki lukee et data levy vaikka poltin .iso image muodossa nerolla samalla tavalla kuiteski ne toimi kun poltin dvd+rw:lle mutta ei dvd-r pitäiskö ostaa dvd+r levyjä, muuten mulla on samsungin dvd asema
Ihme juttu, mul oli just toisinpäin eli -levyt toimi hyvin mut +levyt ei, eli säädin laseria ja nyt on 1000 ohmia sen vastus. Ohjeet laserin säätöön sain googlella. Toimenpide on kuitenkin riskialtis ja en suosittele jos jotkin levyt toimii. Alkuperäinen vastus oli melkein 2000 ohmia mulla ja nyt kyl toimii paremmin.
Eikös tämä ole sitä niin kutsuttua "PIRATISMIA" Mitäs seuraavaksi miten saa 80G kovon poltettua täyteen pelejä ja missä kannattaa myydä? (ei vissiin englannissa ainakaan)
ostat 80gb kovon ja käyt hakees kaupasta tarpeeks pelejä et saat kovon täytee ja myy vaik huuto.netissä