Xbox yhteydessä langattomaan nettiin PC:n kautta - Lagipiikkejä

Discussion in 'Xbox 360' started by TME, Apr 8, 2010.

1. TME

TME Member

Trophy Points:
    11
    Elikkä ongelma on tämä: Olen kiinnittänyt Xbox 360 konsolin PC:seen nettijohdolla ja silloittanut tämän yhteyden WLANiin. Netti yhteys kyllä toimii ja NAT on open. MUTTA siellä netissä pelaillessani noin 30 sekuntin välein iskee noin 2-5 sec lagipiikkejä jolloin omasta kuvastani kaikki pysähtyy, ja vihollisen kuvasta minä pysähdyn. Tämähän on hieman ilkeä haitta jos on vähän tärkeämpää peliä pelaamassa.
    Kyseistä ongelmaa ei ollut ennen kun boxi oli kiinni suoraan nettimodeemissa. Joten mietin saattaisiko silloitettu yhteys koneessa olla syyllinen. Koska itse en kauheasti tiedä näistä asioista niin olisi kiva saada vähän kokeneemman apua.

Olen kokeillut seuraavia:
    Sulkenut kaikki nettiä käyttävät ohjelmat koneelta kuin myös palomuurin
    Avata nettimodeemista käsin xboxin tärkeimpiä portteja

(näitä viestejä tuli vahingossa kaks koska afterdawn herjasi että ensimmäistä ei tullut)

Last edited: Apr 8, 2010
  2. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    siis boksi ja pc on yhteydewssä piuhalla toisiinsa ja sitten pc on langattomasti kiinni adls motukassa?

voi tuo "langaton" väli tuossa aiheuttaa sitten ongelmia, varsinkin jos ongelmaa ei suoraan piuhalla ole....

kannattaa koittaa (jos mahdollista) niin sijoittaa langattomat laitteet paremmin, huomio että WLAN:n radioaallot kimpoo aika hyvin seinistä.

3. TME

TME Member

Trophy Points:
    11
    No talossa on kiviseinät joten saattaa tuon signaalin kulku juu olla heikomman puoleista...kokeilen sijoittaa boxin paremmin. Kiitos tiedon jyvästä.

Share This Page