On pikku ongelma kaapelin kanssa, kun liitin on liian iso mun tietokoneen verkkokorttiin? Jos joku tietää, niin pystyskö joku vähän valasta mun aivoja
Tuota...Tähän mennessä en ole kyllä törmännyt kuin yhdenlaiseen ethernetkaapelin päähän. En ole kuullut mistään, että niitä olisi erilaisia olemassakaan. Olethan nyt varmasti kokeilemassa piuhaa verkkokorttiin, etkä esimerkiksi korttimodeemin puhelinlinjan sisäänmenoon? EDIT: typoja
tota noin ... mulla on wlan internet yhteys 512 ja mulla tulee piuha puhelin linjasta tietokoneeseen, mutta mielestäni se on verkkokortti ihan tavallinen sellanen?
Sitten ois pikku ongelma Saint's Row pelin kanssa, kun en saa koodeja toimiin siinä. Koodi pitäis syöttää puhelimeen (DIAL) kohtaan mutta en saa kirjaimia siihen tulee vaan numeroita ? Onko kellään tietoa ? PS: En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, tämän takia!
Puhelinjohto on RJ-11 ja ethenet kaapeli on RJ-45 ja ne eivät sovi keskenään yhteen. http://www.cheatcc.com/xbox360/saintsrowcheatscodes.html tuolla näkyy olevan numeroina nuo koodit.