xbox360 & Gta iv ongelma

Discussion in 'Xbox 360' started by juha123, Jan 11, 2009.

1. juha123

juha123 Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkä minulla on sellainen ongelma että yhtä äkkiä gta iv on alkanut näyttämään vice cityn grafiikkaiselta peliltä?! Mistäköhän tämä voisi johtua.. ite ensiksi veikkasin että olisi 3D kortti menossa rikki mutta sit kun kokeilin toista peliä niin se näytti ihan normaalilta, olen yrittänyt useasti säädellä kuva asetuksia tuloksetta. Oisikohan siihen peliin tullu lähi aikoina jokin päivitys joka sit on sekottanu koko paskan? (Hajottaa, paska ostos koko xbox.. kerran jo menny paskaks jos toisen kerran menee en jaksa enää noteerata koko vehkeeseen -.-)

2. Ace_365

Ace_365 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kertoisit nyt vähän enemmän. Pelaatko peliä suoraan DVD:ltä vai kiintolevyasennuksena, mikä boxi käytössä jne?
    Tuo tekstuurien hidas latautuminen on GTA IV:n "ominaisuus", joka häviää pelin kiintolevyasennuksena.

3. thejammy

thejammy Regular member

Trophy Points:
    46
    mitenhän vanha konsoli kyseessä? välimuistin tyhjennys voisi myös auttaa....mutta ens alkuun tuo kiintolevyasennus voi olla myös hyödyllinen idea mikäli kiintarilla on tilaa tuo reilu 4 gigaa.

jos konsoli ei kiinnosta enää niin mulle saa postittaa ^^

4. juha123

juha123 Regular member

Trophy Points:
    26
    Seelvä, suoraan dvd:ltä pelaan joten voisi kokeilla tuota pelin asennusta kovolle vaikkakin on 10gb tilaa jälellä.. kyll on perseestä et jos haluaa pelien toimivan kunnolla niin pitää asentaa kovolle ja siinäkään ei oo tilaa kuin sen 20gb-.- niin tuo boxi on halo edition. Vois xbox myynti ilmoituksissa olla isolla präntillä et kannattaa ostaa isolla kovolla varustettu boxi jos haluaa pelejä pelata jotenkin siedettävällä grafiikalla. Joo voin kyll postittaa sulle thejammy tuon xboxin + pelit jos hinnasta sovitaan :D

5. X360_boY

X360_boY Guest

Itselläni ollut myös grafiikoiden kanssa ongelmia ynnä muita ongelmia! tässä niitä hieman:
    - Kerran tulin ulos kodista ja ihmettelin miksei kaduilla ole elämää(ihmisiä ja autoja jne.) Hetken kuluttua pelin jumiutui.
    -Aika usein kun pelaan grafiikat alkavat yht äkkiä näytää juuri GTA vice cityn tasoiselta ja jos jatkan pelaamista kohta jämähtää konsoli. jos painan starttia(pauselle) kun ongelmat ovat tulleet ruutu vain pimenee ja pysyy pimeenä.kun huomaan nämä oireet niin eikun dashboard auki ja peli uudestaan käyntiin! Että onko ihan normaalia että grafiikat latautuu tosiaan näin myöhään?

6. Ace_365

Ace_365 Regular member

Trophy Points:
    26
    Useamman kerran täällä mainittu juttu, uskokaa jo että se on GTA IV:n (samoin kuin Midnight Club LA:n (Rockstar:n tekele sekin) "ominaisuus" joka ilmenee varsinkin BenQ:n asemilla varustetuissa boxeissa.

7. soaa

soaa Member

Trophy Points:
    16
    Itellä on täysin sama ongelma kun pelailen suoraan dvd:ltä.
    Ei kenelläkään sattuisi olemaan xboxin kovalevyä myynnissä näin offtopiccina =P ?

8. juha123

juha123 Regular member

Trophy Points:
    26
    asensin tuon pelin kovalevylle niin ei se yhtään auttanut.. ihmetyttää kyllä missä vika on kun ihan yhtä äkkiä on alkanu gta näyttämään niin karulta että huh huh

9. unknown7

unknown7 Regular member

Trophy Points:
    26
    mulla on alkanu ilmeneen nykimistä, ennen pyöri niin sulavasti ja tasaisesti... oiskoha sen vitun experience paskan takia tullu viat mukanaan? äänet se ainaki vei mun koneesta ku käytän benq 2400w:n kanssa... vittu mitä paskaa sanon minä

Share This Page